Serwis korporacyjny T-Mobile w RWD

Łukasz Kłosowski

01-08-2013
Serwis korporacyjny T-Mobile w RWD

Pod adresem firma.t-mobile.pl funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska, będący interaktywną wizytówką firmy. Za współprzygotowanie koncepcji, wdrożenie i obsługę serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Engine.

To pierwszy – wśród polskich operatorów telekomunikacyjnych – serwis stworzony w oparciu o RWD. – Nowa witryna kładzie akcent na główne wartości marki T-Mobile jakimi są: kompetencje, prostota i innowacje dając nam szerokie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla nas priorytetowe. Liczę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie a przybliżenie obszarów funkcjonowania T-Mobile pozwoli inaczej spojrzeć na zmieniające się dziś z dnia na dzień możliwości świata nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie telekomunikacji – mówi Małgorzata Rybak–Dowżyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.

Istotnym elementem portalu było powiązanie go z platformami społecznościowymi. Oprócz klasycznych narzędzi pozwalających na udostępnianie treści w social mediach, użytkownicy mogą śledzić informacje, które pojawiają się o T-Mobile w internecie, czy oglądać bez opuszczania portalu filmy z oficjalnych kanałów T-Mobile w YouTube.

Bieżąca komunikacja korporacyjna firmy będzie prowadzona za pośrednictwem dedykowanej sekcji w centrum prasowym oraz uruchomionego w ubiegłym tygodniu profilu Twitterowym.

Komentarze:

Comments

comments