Sieć hoteli Focus promuje się w mobile'u

Łukasz Kłosowski

20-06-2012
Sieć hoteli Focus promuje się w mobile'u

Agencja Media Effective Group przygotowała dla sieci hoteli Focus trzyczęściową kampanie mobilną.

Celem akcji było zachęcenie posiadaczy iPhonów do ściągnięcia darmowej aplikacji rezerwacyjnej. Dzięki niej użytkownicy dokonają rezerwacji online oraz uzyskają dodatkowe rabaty.

Pierwsza i druga część kampanii polegała na wysyłce SMS-ów z linkami przekierowującymi do specjalnie stworzonej strony lajt www.m.focushotel.pl. Po kliknięciu użytkownik mógł zapoznać się z ofertą sieci lub był przekierowany do pobrania aplikacji. W wyniku akcji pobieralność aplikacji wzrosła z 529 na 308 miejsce w rankingach pobrań iTunes dla Polski. W lipcu planowane jest trzecia część kampanii, również skierowana do posiadaczy smartfonów.

Dodatkowo agencja zarekomendowała i zrealizowała reklamę w mobilnej aplikacji “Navi Expert”.

Managerem odpowiedzialnym za obsługę kampanii był Ludwik Jankowski.

Komentarze:

Comments

comments