SkyCash wdraża system marketingu automatycznego SALESmanago

Łukasz Kłosowski

09-02-2012
SkyCash wdraża system marketingu automatycznego SALESmanago

SALESmanago umożliwia monitorowanie zachowania kupujących na stronie www i kierowanie do nich automatycznych akcji marketingowych. System wdraża SkyCash (płatności przez telefon komórkowy).

SkyCash wykorzysta SALESmanago w działaniach B2B, identyfikując potencjalnych klientów SkyCashClick – usługi pozwalającej na płacenie telefonem komórkowym za produkty, które sklepy internetowe wysyłają pocztą lub kurierem (więcej na ten temat w tej wiadomości). Dodatkowym obszarem działań marketingowych, które SkyCash wesprze za pomocą rozwiązania SALESmanago jest rozwijający się segment komunikacji miejskiej. SkyCash podaje, że za pomocą jego systemu kupiono już kilkaset tysięcy mobilnych biletów, m.in. w takich metropoliach jak Warszawa, Wrocław czy Lublin.

SALESmanago powstał w firmie Benhauer, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania i rozwiązań dla marketingu. System analizuje zachowania osób odwiedzających stronę internetową firmy, będących reakcją na prowadzone działania promocyjne. Następnie dokonuje segmentacji kupujących według wcześniej zdefiniowanych zasad i kieruje do poszczególnych grup automatyczne akcje marketingowe.

– SkyCash to system bazujący na rozwiązaniach internetowych i SALESmanago doskonale uzupełnia nasz model działania – mówi Dariusz Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający SkyCash Poland, który dodaje, że są już pierwsze efekty działania systemu.

Komentarze:

Comments

comments