SMS marketing w urodzinowej promocji Zbyszko (wideo)

Łukasz Kłosowski

21-04-2011
SMS marketing w urodzinowej promocji Zbyszko (wideo)

Producent napojów Zbyszko z okazji 18 urodzin przygotował loterię, w której co tydzień można zdobyć 18 samochodów marki Citroen C3, 180 skuterów oraz 18 tys. kompletów szklanek.

W loterii mogą brać udział osoby, które zakupią produkty Zbyszko objęte promocją: 3 Owoce (zarówno gazowane jak i niegazowane), Polo Cola, Lemoniada oraz Ariva Ice Tea.

Aby mieć szansę w losowaniu trzeba wysłać SMS-a pod numer 71948, w treści wpisując kod znajdujący się po wewnętrznej stronie nakrętki. Koszt wysłania jednego SMS-a wynosi 1 zł (1,23 zł z VAT). Każdy kod upoważnia do jednorazowego udziału w loterii w najbliższym, tygodniowym losowaniu nagród.

Urodzinowa loteria trwa od 18 kwietnia do 22 sierpnia br. Za przygotowanie akcji oraz kreację odpowiada agencja GTO Communications. Komunikację mobilną zapewnia agencja mobijoy!, a produkcją spotu zajął się Propeller Film.

Loteria komunikowana jest na opakowaniach oraz poprzez kampanię telewizyjną, prasową, materiały POS i działania na stronie internetowej: www.zbyszko.com.pl.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSPSrit5OF8

Komentarze:

Comments

comments