Splash screen od adrino

Łukasz Kłosowski

23-09-2014
Splash screen od adrino

Od września sieć reklamy mobilnej adrino wprowadza do swojej oferty nowy format reklamowy – splash screen.

Splash screen to praktycznie dowolna forma reklamowa emitowana na ekranie smartfona podczas uruchamiania aplikacji. Dostępne są formy od statycznych, po rozbudowane rich media. Reklama typu splash może być emitowana przy uruchomieniu aplikacji, po x-sekundach od jej uruchomienia lub po wykonaniu konkretnej akcji przez użytkownika (np. przejścia do danej zakładki, osiągnięcia poziomu w grze etc.).

– Reklamy w aplikacjach dostępne są od dawna. Praktycznie w każdej aplikacji można emitować banery. Są to jednak statyczne formy o ustandaryzowanych rozmiarach. Poza takimi formami klienci chcą zaangażować użytkownika poprzez kreację czy też pokazać więcej – co na standardowym banerze (320×50 czy 640×100) jest bardzo problematyczne – właśnie ze względu na rozmiar – mówi Dariusz Werelich, head of sales adrino.

Dzięki splash screen dostępne będą większe formaty reklamowe w aplikacjach. Kampanie adrino są mierzalne (odsłony, kliki, kliki w poszczególne elementy kreacji). Reklamy w sieci można także pominąć naciskając „x”.

Komentarze:

Comments

comments