Staty, kliki i sprzedaż poszybowała w Czarny Piątek

Łukasz Kłosowski

28-11-2017
Staty, kliki i sprzedaż poszybowała w Czarny Piątek

Statystyki z mailingów oraz z reklamy display wzrosły w tygodniu przed Czarnym Piątkiem – przyczyniając się do 23% wzrostu sprzedaży w czwartek i piątek, w porównaniu z rokiem poprzednim, wynika z badania opublikowanego w poniedziałek przez Rakuten Marketing.

Sprzedaż wzrosła o 21% w ciągu trzech dni od środy do Czarnego Piątku, a wzrost zakupów wyniósł 11%. Współczynniki klikalności wzrosły o 154%, a współczynnik zaangażowania reklam o 111%.

Średnia wartość zamówienia w piątek wzrosła o 9%, a szczyt zakupów miał miejsce o godzi. 2 po południu. Zakupy w Święto Dziękczynienia – Thanksgiving Day, który miał miejsce w US w czwartak 23 listopada – wzrosły o 35%, a przychody wzrosły o 28%.

Rakuten Marketing podaje, że w tygodniu poprzedzającym Black Friday przychody z urządzeń mobilnych wzrosły o 45%, zakupy o 34%, zaś średnia wartość zamówienia o 7%. 46% wszystkich odsłon stron miało miejsce na urządzeniu mobilnym w ciągu tego tygodnia.

W ciągu dwóch tygodni poprzedzających Święto Dziękczynienia nastąpił 17% wzrost zakupów, zgodnie z prognozami wczesnego szczytu zakupów w tym roku – podaje Rakuten.

– Świąteczne zakupy zmieniają się z roku na rok, a my nadal doświadczamy niesamowitego wzrostu, ponieważ konsumenci otwierają portfele w odpowiedzi na strategie sprzedawców detalicznych podczas szczytowych dni świątecznych zakupów – komentuje dyrektor generalny Rakuten, Tony Zito.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments