T-Mobile w 2012 roku stawia na smartfony (wideo)

Łukasz Kłosowski

03-01-2012
T-Mobile w 2012 roku stawia na smartfony (wideo)

4 stycznia T-Mobile rozpoczyna kampanię mającą na celu zachęcenie abonentów do wybierania ofert ze smartfonami.

T-Mobile rozpoczyna akcję promocyjną skierowaną do swoich dotychczasowych klientów mającą na celu zachęcenie ich do wybierania ofert abonamentowych ze smartfonami.

Działania wspiera kampania, która od 4 stycznia będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich, tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz obejmie outdoor i internet.

W spotach reklamowych pokazano, że znane do tej pory z oferty konkurencji popularne smartfony, pojawiły się w T-Mobile.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
http://www.youtube.com/watch?v=7r9VlPiZa50

Komentarze:

Comments

comments