T-Mobile w pierwsze urodziny wprowadza promocje i podsumowuje

Łukasz Kłosowski

05-06-2012
T-Mobile w pierwsze urodziny wprowadza promocje i podsumowuje

6 czerwca br. rozpoczyna się promocja urodzinowa w T-Mobile. Dla klientów indywidualnych i biznesowych jest po sześć przecen na smartfony.

Indywidualni mogą kupić w lepszej cenie modele: Samsung Ace 2, Samsung Wave 3, Samsung Galaxy S Plus, Nokia 500, Nokia Asha 302 oraz Sony Ericsson Live with Walkman. – Jeżeli wybrany telefon będzie dostępny u innego operatora w niższej cenie przy porównywalnych warunkach oferty, osoba kupująca otrzyma od T-Mobile zwrot podwójnej różnicy w cenie – podaje operator.

Dla klientów biznesowych T-Mobile przygotowało ofertę na modele: iPhone 4 8GB, HTC One X, Prada 3.0 od LG, RIM BlackBerry Bold 9790, Samsung Note (N7000), Sony Xperia S. Ceny ww. modeli będą do 200 złotych netto niższe w urodzinowej promocji.

Oferty urodzinowe będą wspierane kampanią w tv i radiu. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. W spotach reklamowych zostały wykorzystane sceny i ujęcia z wcześniej realizowanej kampanii wizerunkowej.

Dokładnie od roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. T-Mobile podaje, że w ciągu roku zyskało 1,337 mln kart SIM. Nie podaje jednak ile z nich jest rzeczywiści regularnie wykorzystywana przez użytkowników. W tym roku operator prowadził szereg promocji na prepaid, w wyniku których karty SIM można było dostać niemal wszędzie w tym m.in. w tygodnikach opinii.

– Od kilku kwartałów z zapartym tchem cały rynek, dziennikarze i internauci śledzą walkę T-Mobile samych ze sobą, aby mieć jak najwięcej kart SIM. Wszystko jedno jakich. Aktywnych, nieaktywnych, w telefonach i ciemnych szufladach. Sztuka jest sztuka, warto policzyć, a razem ma być ich najwięcej na rynku – pisał w zeszłym tygodniu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. Jabczyński zwrócił uwagę, że choć liczba kart SIM w T-Mobile rośnie to nastąpił tam 20 proc. spadek średniego przychodu na klienta prepaid z 16 zł na 13 zł.

– Na czym polega magiczny patent T-Mobile, jeśli ktoś jeszcze nie wie? Wynika z raportowania jako aktywnych kart, tych SIM-ów, na które w ciągu ostatniego roku trafiło choćby jedno, nawet przypadkowe połączenie czy przyszedł SMS – podaje Jabczyński. Gdyby taką zasadą kierował się Orange, miałby 1,5 mln użytkowników więcej niż dzisiaj. Po pierwszym kwartale 2012 roku Orange posiadała 14,61 mln użytkowników, T-Mobile 14,5 mln użytkowników.

Warto jednak podkreślić, że do zasług T-Mobile w trakcie minionego roku należało wprowadzenie rocznej ważności konta prepaid co stało się standardem rynkowym. Więcej na ten temat tutaj.

Komentarze:

Comments

comments