Targetowanie demograficzne w mobilnej NK.pl

Łukasz Kłosowski

03-12-2012
Targetowanie demograficzne w mobilnej NK.pl

Mobilna wersja polskiego portalu społecznościowego NK.pl wprowadziła nową funkcjonalność dla reklamodawców: targetowanie demograficzne. Jest to pierwsza tego typu usługa dostępna w telefonach komórkowych na polskim rynku.

– Do tej pory w ofertach reklamy mobilnej dominowały emisje ROS lub targetowanie na wybrane serwisy. I jeden i drugi model nie daje zbyt dużej kontroli nad grupą docelową. Dzięki naszym danym możemy zapewnić reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych użytkowników – mówi Marcin Barciński, head of mobile w Naszej Klasie.

Kolejnym produktem, który niebawem znajdzie się w portfolio mobilnej wersji NK będzie możliwość emitowania reklam rich media. Aktualnie reklamodowcy NK najczęściej wybierają takie formaty reklamowe, jak banery statyczne oraz recetangle. W planach NK jest także udostępnienie możliwości promocji aplikacji mobilnych i targetowanie behawioralne.

Według wewnętrznych statystyk z mobilnej wersji serwisu korzysta ponad 1,3 mln użytkowników miesięcznie, generując ok. 78 mln odsłon.

Komentarze:

Comments

comments