TNS Polska zaczął mierzyć mobile

Łukasz Kłosowski

23-11-2012
TNS Polska zaczął mierzyć mobile

TNS Polska wprowadza na rynek innowacyjną usługę Mobile Behave – szczegółowy pomiar aktywności użytkowników telefonów komórkowych i tabletów. Realizacja pierwszego panelu Mobile Behave rozpoczęła się w Polsce w listopadzie.

Metoda Mobile Behave może być wykorzystana m.in. do planowania i oceny kampanii poprzez urządzenia mobilne, testowania aplikacji, sprawdzania stopnia zaangażowania w wykorzystanie pewnych typów aplikacji, badania wykorzystania aplikacji konkurencyjnych czy monitoringu przemieszczania się konsumentów.

– Liczba pytań o Mobile Behave od klientów, jeszcze przed szerokim zakomunikowaniem tej usługi, pokazuje jak bardzo potrzebna jest precyzyjna wiedza o konsumencie mobilnym. Okazuje się, że w czasach szerokiego dostępu do różnych informacji i danych mimo wszystko mamy przyjemność wypełniać białą plamę na mapie wiedzy o konsumencie – mówi Mateusz Galica, client service director w TNS Polska.

Mobile Behave monitoruje zachowania konsumenta poczynając od sprawdzenia, o której godzinie zadzwonił jego budzik, sprawdza także sposób wykorzystania internetu w komórce i tablecie, wykorzystanie wszelkiego rodzaju aplikacji jak gry, prognoza pogody, skanowanie kodów QR czy wykorzystanie płatności elektronicznych.

Komentarze:

Comments

comments