Tribal DDB i iTraff Technology ze wspólną ofertą

Łukasz Kłosowski

05-10-2011
Tribal DDB i iTraff Technology ze wspólną ofertą

Współpraca firmy technologicznej iTraff Technology z agencją interaktywną Tribal DDB będzie polegała na przygotowaniu kampanii opartych o usługi wykorzystujące rozpoznawanie obrazu.

– Planujemy na coraz szerszą skalę wykorzystywać innowacyjną technologię rozpoznawania obrazów na urządzeniach mobilnych – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Tribal DDB. – Skoro technologia już dziś umożliwia rozpoznanie okładki książki, płyty, czy gry komputerowej, to idąc dalej może też rozpoznać jakikolwiek obrazek w gazecie, na ulicy czy na ekranie komputera i wejść z nim w interakcję. W ten sposób ogłoszenie prasowe, uliczny billboard, czy jakikolwiek inny nośnik reklamowy może się stać i klikalny, i interaktywny – dodaje. To jedna z pierwszych tego typu kooperacji w naszym kraju.

iTraff Technology ma na swoim koncie kilka zrealizowanych projektów, w tym aplikację “SaveUp” służącą do natychmiastowych, mobilnych zakupów, przeznaczoną na telefony typu smartfon.

W ramach współpracy zrealizowany już został jeden projekt wewnętrzny. Równolegle trwają prace nad pierwszymi projektami komercyjnymi, ale firmy nie podają, o jaki projekt chodzi.

Nowa oferta będzie przeznaczona dla obecnych klientów Tribal DDB, ale będzie jednocześnie wykorzystywana, jako narzędzie do pozyskiwania nowych.

Tribal DDB pracuje m.in. dla McDonald’s, Unilevera, Agory, Canal Plus, Johnson&Johnson i Rieber Foods Polska.

Komentarze:

Comments

comments