„Uśmiechnięte pomniki” zdobywają srebro w międzynarodowym konkursie reklamowym Epica

Łukasz Kłosowski

27-11-2013
„Uśmiechnięte pomniki” zdobywają srebro w międzynarodowym konkursie reklamowym Epica

Hypermedia Isobar, jako jedyna agencja z Polski, drugi rok z rzędu zdobyła nagrodę w konkursie Epica. W zeszłym roku agencja otrzymała Srebrną Epikę za projekt „Dotknij dźwięku” zrealizowany dla portalu PolskieRadio.pl.

Realizowana z domem mediowym Mediacom akcja „Uśmiechnięte pomniki” przeprowadzona została dla marki blend-a-med, między 9 a 16 sierpnia br. roku. W trakcie jej trwania pięć znanych warszawskich pomników przeszło metamorfozę – pomniki zaczęły się uśmiechać. Dzięki zastosowaniu aplikacji Layar każdy użytkownik smartfona mógł zmienić poważne oblicze warszawskich pomników i zobaczyć na ekranie telefonu jak m.in. warszawska Syrenka czy Mickiewicz wyglądają, kiedy są w dobrym humorze. Celem akcji było pokazanie, jak dużą rolę w naszym życiu pełni uśmiech. Więcej na temat tej kampanii tu.

Do tegorocznej, 27. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wpłynęło łącznie 3397 prac. Z Polski napłynęło w sumie 13 zgłoszeń od agencji: Hypermedia Isobar, 180heartbeats + Jung von Matt, Brand Nature Access, DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Wunderman. 180heartbeats + Jung von Matt otrzymała brąz w kategorii Branded Entertainment za kampanię Rak’n’Roll Records. Nagrody Epica 2013 zostaną wręczone 24 stycznia w Delhi.

Komentarze:

Comments

comments