W nowym spocie Panorama Firm podkreśla lokalne wyszukiwanie (wideo)
Nowa kampania reklamowa Panoramy Firm pokazuje różnice pomiędzy wyszukiwaniem globalnym w internecie, a lokalnym w Panoramie Firm. Rozpoczynająca się kampania potrwa 6 tygodni.
W zaadaptowanym na polskie warunki spocie widzimy na co możemy natrafić przez wyszukiwarkę internetową. Korzystając z niej otrzymujemy zbiór nieuporządkowanych i przypadkowych informacji. Tymczasem szukając tytułowego elektryka najlepiej skorzystać z narzędzi o charakterze lokalnym, w tym aplikacji mobilnej Panoramy Firm.
Zabawny spot jest do obejrzenia w internecie. Cała kampania została także zaplanowana w lokalnych rozgłośniach radiowych, w outdorze oraz na Facebooku, gdzie można wygrać pięć godzin pracy elektryka.
Kampania została opracowana przez agencję Forsman&Bodenfors, a jej adaptację przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, która jest właścicielem Panoramy Firm. Akcja jest prowadzona w tym samym czasie w całej Grupie Eniro.
Komentarze:
Comments