Wiadomości głosowe w SMSAPI

Łukasz Kłosowski

09-08-2011
Wiadomości głosowe w SMSAPI

Do portfela usług SMSAPI dodano wiadomości głosowe (VMS). Możliwe są dwa warianty przeprowadzenia kampanii.

– Promocja produktów i usług poprzez wysyłanie wiadomości głosowych (VMS) to oryginalne i efektywne narzędzie marketingu mobilnego zwane voice mailingiem – mówi Anna Palewicz z firmy SMSAPI zajmującej się obsługą kampanii i powiadomień SMS.

Istnieją dwa warianty przeprowadzenia kampanii z wykorzystaniem głosu. Wariant pierwszy zakłada powierzenie SMSAPI realizacji nagrania. – Realizujemy je we współpracy z profesjonalnym studiem dźwiękowym, zatrudniającym doświadczonych lektorów znanych z reklam radiowych i telewizyjnych – dodaje Palewicz.

Taką kampanię można zaplanować w dogodnym terminie, a jej efekt jest monitorowany przez SMSAPI.

Drugi sposób na realizację kampanii z wykorzystaniem głosu nie wymaga udziału lektora. Dzięki zastosowaniu systemu TTS (text to speach), tekst pisany dostarczony przez zamawiającego, zamieniany jest na mowę.

Głos we wprowadzonych przez SMSAPI wiadomościach głosowych nie jest jednorodny, jak w przypadku syntezatorów mowy, ale ma emocjonalne zabarwienie. Pozwoliła na to funkcja “Emotional Intention”. Próbkę głosu można sprawdzić przez stronę smsapi.pl.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments