Wzrost wydatków na reklamy na tabletach po pierwszym półroczu

Łukasz Kłosowski

07-07-2015
Wzrost wydatków na reklamy na tabletach po pierwszym półroczu

Porównując pierwsze półrocze 2015 do 2014 wzrosła szacunkowa wartość reklamy na tabletach. W ciągu pierwszych 6 miesięcy reklamodawcy zdecydowali się wydać na reklamę tabletową 13 981 350 zł RC.

W podobnym okresie w roku ubiegłym szacunkowa wartość reklamy wynosiła niemal 12 mln zł RC (Rate Card – czyli cena katalogowa, nie obejmująca żadnych rabatów) – podaje Adrino.

Tylko w czerwcu było łącznie 313 reklam. Średnia na jeden numer jest identyczna jak w maju i wynosi 9 reklam.

Więcej informacji odnośnie reklamy na tablety na poniższej infografice. Wszystkie statystyki dotyczą 22 przebadanych tytułów.

 

 

Komentarze:

Comments

comments