Zmiana wizerunku Plusa. Plus marką "monolityczną" (wideo)

Łukasz Kłosowski

11-05-2011
Zmiana wizerunku Plusa. Plus marką "monolityczną" (wideo)

Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert w odświeżonym wizerunku Plusa.

Plus komentując dzisiejsze zmiany podaje, że postępuje według światowych trendów na rynkach nasyconych, gdzie jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną. To dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus.

To oznacza, że Plus rezygnuje z marek Simplus, 36,6 i Sami Swoi. Pozostaną one w ofercie, ale jako nazwy taryf.

Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament).

Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery. Nowością jest usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia.

Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu – pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach.

Poniżej seria reklam, jakie towarzyszą kampanii „Daj o siebie zadbać”.
http://www.youtube.com/watch?v=tCZuscODkyU

Komentarze:

Comments

comments