Znamy agendę inter-AKCJI II

Łukasz Kłosowski

11-06-2012
Znamy agendę inter-AKCJI II

Przepis na sukces aplikacji mobilnej, wykorzystanie QR-kodów i SMS-ów w biznesie oraz sposób na monetyzację gier i aplikacji mobilnych – oto tematy nadchodzących inter-AKCJI, śląskich spotkań z branżą interaktywną. Najbliższe spotkanie już w ten czwartek, 14 czerwca w CKS Mrowisko w Gliwicach od godziny 18.

Podczas spotkania wystąpią:

– Andrzej Ogonowski – pracował jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. kierownik działu marketingu. Temat prelekcji: Technologie mobilne: od SMS po augmented reality

Tradycyjne rozwiązanie w mobile (SMS) przetrwał próbę czasu. Nowoczesne rozwiązania (np. AR) powoli podbijają rynek. Czy te dwa rozwiązania się wykluczają? Czy w tym wyścigu technologii jest miejsce na “dziadka SMS-a”?

– Anna Godek-Biniasz – PR & marketing manager w iPlacement, krakowskiej firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple. Temat prelekcji: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Czy wiesz jaki komercyjny potencjał mają gry i aplikacje mobilne? Dlaczego product placement jest skuteczniejszy niż baner reklamowy? Jak zarabiać by nie zniechęcić użytkowników?

– Rafael Moucka – aplikacja “caartoo”. Temat prelekcji: Jak sprawić, by aplikacja mobilna odniosła sukces, czyli o wprowadzeniu produktu mobilnego na rynek

Masz pomysł na aplikacje mobilną? Zastanawiasz się od czego zależy sukces, na co należy zwrócić uwagę oraz jak wygląda cały proces wprowadzenia produktu na rynek? Zobacz, jak radziła sobie z tym aplikacja “caartoo” i jakie rady są dla przyszłych twórców.

– Robert Rachwał – właściciel firmy ClickMaster Polska, organizatora jednej z największych konferencji dotyczących mobilnych technik i technologii w Polsce, przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards. Edyta Przybyłko – new business manager w ClickMaster Polska odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie ofert z zakresu mobile marketingu. Temat prelekcji: Jak wykorzystać potencjał QR kodów w biznesie.

QR kody – jak działają i do czego służą? Jak tworzyć skuteczne kampanie? Jakich błędów nie popełniać? Jak wykorzystać je w swoim biznesie? QR kody to tylko chwilowy trend czy przyszłość reklamy?

Wstęp na imprezę jest bezpłatny. Po spotkaniu organizatorzy zapraszają na afterparty do klubu Spirala.

Komentarze:

Comments

comments