Znamy laureatów drugiej edycji konkursu Perfomance Marketing Diamodns CEE 2019
Performance Marketing Diamonds CEE to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów tegorocznej edycji poznaliśmy 17 października w 3one33 w Warszawie.
“Obszar performance marketingu to w chwili obecnej must have w większości biznesów. To działania wymagające znajomości wielu zagadnień – od zachowań konsumenckich, przez technolgię, po analitykę danych. Agencje realizujące kampanie performance nie do końca mogą pochwalić się swoimi sukcesami w innych konkursach, gdzie stanowią część większej całości – często przesłanianą np. przez kreatywne pomysły czy kampanie, które nie zawsze generują sprzedaż. W tym konkursie mogą pokazać swój rozwój nie tylko na rynku polskim, ale także w regionie CEE” – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.
Zwycięzcy Performance Marketing Diamonds CEE 2019
Kategoria The most effective social media campaign
Bluerank – Promedica24
Kategoria The most effective sales campaign
Answear.com – GLAMIDAYS in ANSWEAR Czech & Slovakia market.
Kategoria The most effective SEM campaign
Bluerank – SEO EMERGENCY QUEST
Kategoria The most effective affiliate program
TradeTracker Poland – home&you affiliate program
Kategoria Integrated campaign of the year
Tradedoubler – TEFAL IXEO
Kategoria Performance Agency of the year
Bluerank
Kategoria Performance Technology of the year
ROI HUNTER
Specjalne wyróżnienie otrzymał Semahead za długofalową współpracę w obszarze performance marketing.
GRAND PRIX:
Bluerank – SEO EMERGENCY QUEST
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czywał audytor – Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
Komentarze:
Comments