Znamy laureatów drugiej edycji konkursu Perfomance Marketing Diamodns CEE 2019

GoMobi.pl

18-10-2019
Znamy laureatów drugiej edycji konkursu Perfomance Marketing Diamodns CEE 2019

Performance Marketing Diamonds CEE to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów tegorocznej edycji poznaliśmy 17 października w 3one33 w Warszawie.

“Obszar performance marketingu to w chwili obecnej must have w większości biznesów. To działania wymagające znajomości wielu zagadnień – od zachowań konsumenckich, przez technolgię, po analitykę danych. Agencje realizujące kampanie performance nie do końca mogą pochwalić się swoimi sukcesami w innych konkursach, gdzie stanowią część większej całości – często przesłanianą np. przez kreatywne pomysły czy kampanie, które nie zawsze generują sprzedaż. W tym konkursie mogą pokazać swój rozwój nie tylko na rynku polskim, ale także w regionie CEE” – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.

Zwycięzcy Performance Marketing Diamonds CEE 2019

Kategoria The most effective social media campaign

Bluerank – Promedica24

Kategoria The most effective sales campaign

Answear.com – GLAMIDAYS in ANSWEAR Czech & Slovakia market.

Kategoria The most effective SEM campaign

Bluerank – SEO EMERGENCY QUEST

Kategoria The most effective affiliate program

TradeTracker Poland – home&you affiliate program

Kategoria Integrated campaign of the year

Tradedoubler – TEFAL IXEO

Kategoria Performance Agency of the year

Bluerank

Kategoria Performance Technology of the year

ROI HUNTER

Specjalne wyróżnienie otrzymał Semahead za długofalową współpracę w obszarze performance marketing.

GRAND PRIX:

Bluerank – SEO EMERGENCY QUEST

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czywał audytor – Kancelaria Porębski i Wspólnicy.

 

Komentarze:

Comments

comments