„Człowiek w centrum”. Trendbook na 2024

GoMobi.pl

31-01-2024
„Człowiek w centrum”. Trendbook na 2024

Czy korporacja ma narodowość? Jaka jest istota awatarów? Dualizm w AI? Potrzeba hiperpersonalizacji, a może bardziej podnoszenia na duchu? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w Trendbooku na 2024 opracowanym przez agencję reklamową Focus Nation. Blisko 80 stron trendów i antytrendów, które będą mieć wpływ na decyzje marek i ich komunikację marketingową. Znajdziesz tu również rozliczenie i ocenę trendów ubiegłorocznych, które się sprawdziły, a które były tylko chwilową modą.

Michał Korczak, Managing & Strategy Director Focus Nation podkreśla: „Codziennie dzieje się coś, co ma wpływ na nasze życie. Ilość wydarzeń i idących za nimi informacji przypomina tornado, w którego środku znajdujesz się Ty. Nieprawdaż? W tak szybko zmieniającym się środowisku ciężko jest skupić się na wszystkim. Wybrać to, co ważne i przydatne, a odsiać fake czy rzeczy niepotrzebne. Dlatego, podobnie jak w zeszłym roku, staramy się uchwycić w migawce chociaż kawałek tej dynamicznej rzeczywistości i wyłonić z niej tematy, które będą rezonować z naszą codziennością – prywatną oraz zawodową.”

W publikacji znajdziesz obszerne opracowanie tematów: Odpowiedzialność 2.0, W poszukiwaniu zaangażowania, Marki podnoszące na duchu, Dualizm w AI, Trendy w designie, Istota awatarów, Hiperrealistyczne doświadczenia, Dbaj o klienta swego, Kultura gamingu, Nie patrz mi w dowód (ANTYtrend), Poprawność na siłę (ANTYtrend), Narodowość korporacyjna (ANTYtrend).

Trendy zostały skomentowane przez niezależnych ekspertów z różnych branż, m.in. Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Redaktorka Naczelna Architectural Digest Polska, Wojciech Kardyś, Ekspert ds. Komunikacji Internetowej i Social Media, dr Daniel Kiewra, Ekspert ds. Klimatu i Energii, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Dariusz Maciołek, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska, CMO BNP Paribas Bank Polska; Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska, reprezentant statutowy PAYBACK Polska w IAA Polska; Aniela Radomska, Head of Lifestyle, Imagine Nation; Bartosz Tesławski, Dyrektor Marketingu i Obsługi Sprzedaży, Wydawnictwo Gospodarcze.

Partnerami publikacji są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz IAA Polska.

Trendbook 2024 pobierzesz tu: https://focus-nation.pl/trendbook2024

 

Komentarze:

Comments

comments