SEMbook 2023: Porady i case studies
Rosnące znaczenia sztucznej inteligencji, integracji SEO z UX i nowych standardów jakości stron internetowych, powoduje, że specjaliści marketingu cyfrowego muszą nieustannie poszerzać i aktualizować swoją wiedzę.“SEMBook 2023” łączy w sobie teorię i praktykę, dostarczając konkretne wskazówki i praktyczne rozwiązania.
Czytelnicy mogą dowiedzieć się więcej na temat nowych trendów, takich jak konwersje post-view w digitalu, wprowadzenie consent mode w sklepie internetowym, czy znalezienie alternatywy dla Google Analytics 4. Publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą SEM IAB Polska dostępna jest do pobrania bezpłatnie.
– SEMbook 2023 jest to zbiór konkretnych porad i świeżych case’ów z zakresu SEO i kampanii płatnych. Znajdują się tam również przydatne informacje dotyczące analityki czy też darmowych narzędzi, które ułatwiają pracę nad widocznością w sieci. Zapraszam do pobrania – zachęca do lektury poradnika Szymon Rydelski, Zastępca Szefa Grupy Roboczej SEM IAB Polska
Publikacja przedstawia serię inspirujących case studies, służących jako bogate źródło wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach, dostarczając praktycznych lekcji i obserwacji z różnorodnych kampanii marketingowych. Zawarte w poradniku studia przypadków ukazują sukcesy i strategie firm w tandemie z agencjami, np. Sempai & Carsmile, SEOgroup & Verizon Connect, Bluerank & Mitsubishi i wiele innych.
Z tego wszechstronnego poradnika skorzystają eksperci różnorodnych dziedzin marketingu interaktywnego. Oprócz porad i wskazówek, publikacja oferuje również spojrzenie na to, jak skutecznie wykorzystywać kampanie e-commerce, reklamy YouTube Ads i strategie optymalizacji kampanii Google Ads.
“SEMbook 2023” to narzędzie, które pomaga zrozumieć, jak wykorzystać najnowsze trendy i narzędzia w SEM. Jest to kompendium wiedzy, które bez wątpienia będzie cennym wsparciem dla wszystkich, którzy chcą pozostać na czele dynamicznie zmieniającego się rynku marketingowej komunikacji cyfrowej.
Komentarze:
Comments