Druga edycja inter-AKCJI o mobile

GoMobi.pl

05-06-2012
Druga edycja inter-AKCJI o mobile

Rynek mobilny i perspektywy m-biznesu – to temat najbliższych inter-AKCJI, drugiej edycji spotkań z branżą interaktywną dla studentów, organizowanych przez agencję Positive Power. Impreza odbędzie się 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej “Mrowisko”.

– Druga edycja konferencji koncentrować się ma wokół tematów związanych z rozwiązaniami mobilnymi. Mamy zamiar pokazać nie tylko m-technologie od kuchni, ale przede wszystkim zaprezentować młode, aktywne firmy, które dzięki swojemu zaangażowaniu i pasji odniosły sukces na tym młodym rynku. Chcemy w ten sposób inspirować młodych ludzi, pokazać że warto wiązać się z rynkiem nowych technologii – mówi Natalia Dołżycka, koordynatorka spotkania z ramienia Positive Power.

Gliwickie spotkania dedykowane są głównie osobom, które dopiero przymierzają się do pracy w branży interaktywnej, studentom kierunków informatycznych i marketingowych. Głównym celem inter-AKCJI jest zaprezentowanie różnych ścieżek kariery w branży interaktywnej i zainspirowanie młodych ludzi do kreatywnego poszukiwania swojego miejsca na współczesnym rynku pracy.

Spotkanie odbędzie się 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej “Mrowisko”. Na barcampie pojawią się między innymi: Rafael Moucka – prezes firmy, która stworzyła aplikację “caartoo” do przechowywania kart lojalnościowych, Anna Godek-Biniasz z agencji mobile marketing iPlacement specjalizującej się w product placement oraz Andrzej Ogonowski, kierownik działu marketingu w firmie SMSApi.pl.

Komentarze:

Comments

comments