eTradeShow – targi dla e-commerce

GoMobi.pl

25-07-2019
eTradeShow – targi dla e-commerce

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz cenną  wiedzę o e-commerce.

Strefa wystawiennicza to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym: oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistykę, obsługę klienta czy płatności. Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

Na trzech scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie usłyszymy m.in. o: reklamie e-commerce (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), prawie w Internecie (Tomasz Palak, Grupa Profit Plus), analizie danych (Łukasz Zakrzewski, Brand24), czynnikach sukcesu w e-commerce (Paweł Paszkowski, Allegro), integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową (Michał Kidała, bFactory), o oczekiwaniach klientów a doświadczeniach zakupowych (Marek Kich, X-Coding IT), korzyściach z influencer marketingu (Robert Sosnowski, REACHaBLOGGER), kierunku e-commerce (Igor Czajkowski, 2ClickShop), o tym, czy Influencerzy sprzedają (Kamil Bolek, LifeTube), jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami, (Witold Wrodarczyk, Adequate), Viral Loop Hack Marketing (Marek Partyka, SEM-PRO Media), czy warto sprzedawać na Amazon, (Damian Wiszowaty, Gonito), jak nowoczesne płatności zwiększają sprzedaż online (ING Bank Śląski) oraz jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż (Marcin Stańdo, SEMPAI)

W trakcie wydarzenia zostaną ogłoszone wyniki badania Koszyk Roku. Jest to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim.

Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:

● Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy 

● Czego od sklepów oczekują klienci 

● Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk 

● Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy   

● Jakiej obsługi pozakupowej oczekuje klient sklepu internetowego 

● W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce 

Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce.

Budowanie silnych relacji polega na zdobywaniu kontaktów i przekształcaniu ich w potężne i wartościowe relacje. Zobacz, jak nawiązywać zawodowe relacje z satysfakcją. Pobierz aplikację targową i poznaj Business Matching – szybkie spotkanie dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.

Weź udział w grze networkingowej, poznaj bliżej usługi wystawców i zdobywaj punkty, które wymienisz na nagrody. W trakcie wydarzenia odbędzie się również głosowanie w konkursie eCommerce Awards – pobierz aplikację targową i zagłosuj na najlepsze stoisko wystawiennicze.

Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.

Złotym sponsorem targów jest firma InPost, srebrnym Przelewy24 a partnerami strategicznymi są imoje i Twisto.pl

Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Organizatorem eTradeShow jest IC Events – najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.

 

Komentarze:

Comments

comments