in Digital Marketing 2018
Opis:
Konferencja na temat digital marketingu. Wśród tematów m.in.:
– Influencer Marketing i kryteria niezbędne w odpowiednim doborze Influencerów
– reklama na Instagramie – jak ocenić jej skuteczność?
– Jak przygotować się do wdrożenia strategii video marketingu?
– Google Analytics – poprawne ustawienie celów
– kampania digital marketing dla rynku B2B: case study
– kampania AdWords na urządzenia mobilne
– wachlarz narzędzi Facebooka do prowadzenia fanpage’a: porównanie i ocena
– profil na Linkedin: jak prowadzić, jak wykorzystać swoją obecność, możliwości i ograniczenia
– segmentacja odbiorców – praktyczne wskazówki
– źródła pozyskiwania leadów
– e-mail marketing – jak zaskoczyć konsumenta i dać więcej niż się spodziewa
– plan marketingowy dla nowej marki/produktu: obowiązkowe 5 pierwszych kroków
– działania w mediach społecznościowych dla sektora B2B
– Marketing automation – jak przekłuć leady w klienta
– integracja danych – jak zrobić to sensownie?
– Jak przygotować kampanię marketingową ustawioną na rynek niemiecki?
– Storytelling – 12 wskazówek jak budować dobrą historię.
– AdWords – warsztat z doboru słów kluczowych
– trendy mobile marketing, które warto poznać
– niewykorzystany potencjał Snapchata w marketingu
– Marketing automation dla sektora B2B
– Video Marketing: jak zrobić video, które wygląda profesjonalnie i daje dobre rezultaty?
– 7 najczęściej popełnianych błędów w kampanii AdWords
– Zasięg organiczny. Nowe wytyczne, nowe wyzwania
– Co wpływa na skuteczność content marketingu; jak tworzyć ciekawy content marketing z pozornie nudnych i nieatrakcyjnych treści?
– Twoja strona www – czy jest nadal aktualna?
– wyzwania nowoczesnego PR
– trendy w digital marketingu – czy coś jeszcze może nas zaskoczyć?
Miasto:
Warszawa
Miejsce:
Expo XXI (ul. Prądzyńskiego 12)
Strona rejestracji:
Strona WWW:
Cena:
380-720 zł
Data:
3-4 października
Komentarze:
Comments