Mobile Communication & Commerce, 4-5 grudnia 2012, Warszawa
Druga edycja konferencji Mobile Communication and Commerce poświęcona została praktycznemu zastosowaniu najnowszych trendów w obszarze mobile w strategiach rozwoju firmy.
Liderzy i innowatorzy rynku lokalnego podzielą się doświadczeniami z wykorzystania potencjału mobile technologiach NFC, ale przede wszystkim jak w praktyce wykorzystać mobile, aby generować zyski, realnie wesprzeć sprzedaż i budować lojalność klienta.
Mobile staje się kluczowym elementem strategii rozwoju każdej firmy, dlatego też dogłębna analiza wskaźników, sposoby pomiaru i analizy prowadzonych działań w nowym kanale są kluczowe. O możliwościach badania skuteczności kampanii i narzędzi, a także o tym, czy rzeczywiście można liczyć na ROI opowiedzą eksperci biorący udział w tegorocznej edycji konferencji. W tym roku, do udziału zapraszamy również gości z zagranicy, którzy swoją wiedzą i praktyką z zakresu wdrożenia mobile w swoje działania. Ich doświadczenia dostarczą naszym uczestnikom nie tylko źródła wiedzy, ale przede wszystkim inspiracji do coraz odważniejszego i bardziej innowacyjnego wprowadzania tego kanału sprzedaży we własne strategie.
Udział w konferencji to niepowtarzalna okazja, aby w unikalnym gronie ekspertów przedyskutować kierunki rozwoju mobile w Polsce, oraz przede wszystkim, zastanowić się jak w pełni wykorzystać potencjał mobile do rozwoju biznesu.
Program konferencji obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
– Near Field Communication w Polsce
– płatności mobilne – potencjał dla biznesu
– m-commerce w praktyce – kompleksowa analiza
– aplikacje wspierające sprzedaż i konwersję
– potencjał reklamy mobile vs. tradycyjne media
– rynek lokalny i LTE – jak wykorzystać w rozwoju strategii
– multikanałowość i nowe kanały dotarcia do klienta
Więcej informacji, w tym lista prelegentów, dokładny program można uzyskać na tej stronie. Strona umożliwia również dokonanie rejestracji na wydarzenie. Organizatorem jest Blue Business Media.
Komentarze:
Comments