Możesz jeszcze zapisać się na 25. Targi eHandlu. 11 kwietnia Warszawa

GoMobi.pl

09-04-2024
Możesz jeszcze zapisać się na 25. Targi eHandlu. 11 kwietnia Warszawa

Targi eHandlu już 11 kwietnia na EXPO XXI w Warszawie. Nadchodząca edycja to 135 Wystawców, 4 sceny z prelekcjami oraz 20 warsztatów. To jedno z największych wydarzeń dla sprzedających online w Europie Centralnej.

Agenda prezentacji Targów eHandlu jak zwykle odzwierciedla zapotrzebowanie na wiedzę dotykającą kluczowych zjawisk. Tym razem będzie to “Sztuczna inteligencja” w e-commerce. Zapisy przez tę stronę.

Oto wybrane prezentacje

Waldemar Majchrzak CTO oraz Maciej Kaszkowiak Software Engineer z X-ONE opowiedzą o Modelu Retrieval Augmented Generation (RAG) i jak wpływa on na doświadczenia zakupowe w świecie e-commerce. Nacisk zostanie położony na to, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wykorzystywać wewnętrzne know-how firmy do udzielania trafnych i spersonalizowanych rekomendacji produktowych, co przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów i wzrost sprzedaży.

Grzegorz Marczak Sales Director CE z Hybrid AdTech przedstawi case study Jak AI dopasuje Twój feed do kontekstu w ekosystemie cookieless. Zamiast zgadywać, jakimi kontekstami interesuje się nasza grupa klientów, pozwólmy sztucznej inteligencji dopasować nasz produkt do treści.

Damian Sałkowski CEO z Senuto opowie jak wykorzystać możliwości modeli językowych do automatyzowania tworzenia treści w ecommerce W dobie cyfrowej transformacji, modele językowe oparte na sztucznej inteligencji mogą znacząco zrewolucjonizować sektor eCommerce, oferując sklepom internetowym możliwość tworzenia spersonalizowanych i optymalizowanych treści na dużą skalę, co przekłada się na lepszą widoczność w wyszukiwarkach i większą efektywność pracy.

Sebastian Sulma CEO z BuyerMind spróbuje odpowiedzieć na pytanie czy sztuczna inteligencja może przewidzieć pytania klienta zanim klient je zada. Dziś chcemy przedstawić Wam fascynujący temat, którym jest zdolność sztucznej inteligencji do przewidywania pytań klientów zanim zostaną one postawione. To nie tylko potencjalna rewolucja w obszarze obsługi klienta, ale także klucz do zwiększenia efektywności i skuteczności naszego biznesu. (…) To jest właśnie przyszłość obsługi klienta.

 

Komentarze:

Comments

comments