Jak odnieść sukces w m-commerce?

GoMobi.pl

10-12-2018
Jak odnieść sukces w m-commerce?

W jaki sposób możesz podnieść pozycję aplikacji w sklepie? Jak pozyskasz jakościowych użytkowników? To najważniejsze pytania, na które odpowiedzą eksperci Spicy Mobile i Just Run App w trakcie dedykowanego szkolenia dla Twojego projektu m-commerce. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy i może wziąć w nim udział cały zespół odpowiedzialny za rozwój aplikacji. Musisz jedynie szybko zarezerwować jeden z dwóch terminów: 13 lub 20 grudnia.

Wyniki badań Spicy Mobile pokazują, że z roku na rok rośnie udział odsłon mobilnych w ogóle odsłon online, a większość aktywności mobilnej jest konsumowana przez aplikacje instalowane przez użytkowników. Jednocześnie, ten bardzo dynamiczny rynek aplikacji jest niezwykle konkurencyjny. Eksperci szacują, że jedynie 30 proc. aplikacji zostanie ściągnięta więcej niż 5000 razy. Rosnąca liczba aplikacji i selektywność instalacji pogłębiają lukę marketingową, czyli skalę trudności wypromowania aplikacji. Co to oznacza dla twórców? Poza dobrym jakościowo produktem istotne są działania promocyjne.

Szkolenie Spicy Mobile i Just Run App jest adresowane w szczególności do pracowników działów marketingu, osób rozwijających aplikacje sprzedażowe i marek inwestujących w nowe projekty m-commerce. Firmy mają do wyboru dwa terminy – 13 i 20 grudnia. W przypadku zainteresowania szkoleniem w innym terminie, organizatorzy proszą o kontakt: szkolenie@justrunapp.com

Szkolenie składa się z pięciu bloków:
Rynek aplikacji mobilnych
Tworzenie aplikacji i modele biznesowe
Promocja aplikacji
Kluczowe wskaźniki sukcesu aplikacji mobilnej
Sesja warsztatowa

Zgłoszenia, szczegółowy program szkolenia, a także informacje o ekspertach znajdują się na stronie:

https://spicymobile.pl/szkolenia

Wszelkie pytania można kierować też bezpośrednio, pisząc na adres: szkolenie@justrunapp.com

Organizatorem projektu jest Spicy Mobile – agencja marketingu mobilnego oraz twórca pierwszej w Polsce sieci reklamowej w aplikacjach mobilnych Mobigate. Firma realizuje kampanie reklamowe na powierzchni przekraczającej 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi mobile.

 

Komentarze:

Comments

comments