Performance Day CEE – pierwsza w Polsce konferencja poświęcona performance i afiliacji na rynkach CEE

GoMobi.pl

22-05-2018
Performance Day CEE – pierwsza w Polsce konferencja poświęcona performance i afiliacji na rynkach CEE

27 września w Warszawie spotkają się liderzy i eksperci obszaru performance i afiliacji na rynkach CEE. Konferencja organizowana jest przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, a wśród prelegentów i partnerów znajdują się przedstawiciele firm nie tylko z Polski, ale także z rynków CEE. Wieczór zwieńczy gala konkursu Performance Marketing Diamonds.

– Performance marketing i afiliacja to jedne z ważniejszych obszarów działań dla branży e-commerce. Konferencja jest inicjatywą naszej grupy merytorycznej performance marketing. Postawiliśmy sobie jasne cele, rozwinęliśmy konferencję i konkurs na region CEE, tym samym sprawiając, że takiego międzynarodowego eventu z obszaru performance jeszcze w Polsce nie było. Cieszy zainteresowanie konferencją instytucji i firm z Czech, Węgier, Rumunii czy Niemiec. Oprócz wiedzy stawiamy na globalny networking, dlatego też przygotowaliśmy kilka stref podczas wydarzenia – Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.

Główne obszary

Uczestnicy konferencji wysłuchają prelekcji z takich obszarów, jak: Artificial Intelligence, customer journey, atrybucja, zaawansowana reklama w social mediach, machine learning, analiza danych. Poznają także trendy z obszaru performance na 2019 rok i wysłuchają kilku inspirujących case study, między innymi Answear.com.

Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global
Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market, Answear.com
Kevin Edwards, Global Client Strategy Director, Awin
Karolina Twardosz, SEO Team Leader, Semahead
Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director, Cube Group
Mateusz Nić,  Client Service Director, Cube Group
Justyna Sobolak, Group Account Director, TradeTracker Poland
Justyna Spytek, Managing Director,TradeTracker Poland

Networking

Oprócz zdobywania wiedzy o najnowszych trendach i technologiach organizatorzy stawiają na networking i globalną wymianę doświadczeń. Dlatego też – dla około 250 uczestników – przygotowanych zostanie kilka stref:
business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów
networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business date
2 chill zones dla emocjonujących dyskusji w luźniejszej atmosferze
kameralna strefa expo dla firm chcących pokazać swoje produkty oraz usługi

Wydarzenie skierowane jest do:
osób odpowiadających za obszar performance i afiliacji w branży e-commerce,
osób odpowiadających w firmach z marketing i digital,
osób odpowiadających za wdrażanie nowych technologii.

Po zakończeniu konferencji, odbędzie się gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds. To pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji. Start zgłoszeń planowany jest na pierwszą połowę czerwca.

Więcej informacji na: http://performancedaycee.com/

 

Komentarze:

Comments

comments