UX/UI conference
Opis:
Podczas konferencji przedstawimy aktualne trendy w projektowaniu serwisów i produktów przyjaznych użytkownikowi, praktycy podzielą się swoimi doświadczeniami przedstawiając konkretne przypadki.
Podczas konferencji przyjrzymy się bliżej następującym zagadnieniom:
– projektowaniu aplikacji mobilnych
– segmentacji użytkowników
– zarządzaniu wiedzą o użytkownikach
– optymizacji użyteczności
– stymulowaniu konwersji
– design thinking
– testowaniu użyteczności
– UX a poprawa funkcjonalności
– rola AI w nowoczesnym projektowaniu
– prototypowanie aplikacji
Dzień I – Część konferencyjna
W pułapce przyzwyczajeń. Wnioski z procesu zmian w zaniedbanym produkcie
– Anna Jozanis (Allegro)
Badania UX w organizacji. Słów kilka o tym, jak dzielić się wiedzą i włączać innych do projektowania.
– Anna Tylikowska (Allegro)
UX. Gdzie popełniliśmy błąd?
– Piotr Kaczor
Conversion Optimization Rate – jak dzięki UX osiągnąć prawdziwą perfekcję?
– Monika Kołodziejczyk (Grupa Interia)
Wykład o budowaniu i utrzymywaniu tzw. Design System, na przykładzie konkretnego case study ING Banku Śląskiego
– Eryk Orłowski (ING Bank Śląski)
Dzień II – Część warsztatowa
Warsztat 1 – Product development – od researchu do designu
(Krystian Miąsik, Jan Bińczyk)
Warszatat 2 – Lean UX – efektywne rozwijanie produktów cyfrowych
(Łukasz Szadkowski)
Miasto:
k. Płocka
Miejsce:
Hotel Dębowa Góra Active & SPA
Strona rejestracji:
http://gigacon.org/event/ux_ui/
Strona WWW:
http://gigacon.org/event/ux_ui/#agenda
Cena:
do 28 lutego – 1800 zł, od 1 marca – 2300 zł
Data:
23-24 kwietnia
Komentarze:
Comments