Warsztaty dla projektantów aplikacji na Androida. Rabat na hasło GoMobi.pl (patronat)
Firma Clever Point organizuje kolejne warsztaty dla deweloperów aplikacji na Androida. W obu przypadkach na hasło GoMobi.pl uczestnik otrzyma rabat w wysokości 100 zł.
I warsztaty: Projektowanie aplikacji mobilnych na platformę Android
19 kwietnia 2012, Warszawa
W trakcie szkolenia zostanie przedstawiona propozycja metodyki tworzenia aplikacji mobilnych. Narzędzie udostępnia procedurę postępowania, gwarantującą przygotowanie pełnej dokumentacji, niezbędnej do rozpoczęcia prac graficznych, implementacyjnych i testowych. Dodatkowo przygotowana dokumentacja ma pozwolić na realizację projektu nawet w środowisku zespołów pracujących zdalnie.
Cele szkolenia:
Przedstawienie trendów rynkowych jako czynników mobilizujących.
Dyskusja na temat bazowych zagadnień implementacyjnych mających wpływ na sposób projektowania aplikacji:
– przepływów sterowania,
– podstawowych bytów implementacyjnych,
– elementów składających się na warstwę wizualną aplikacji – koncepcja układów ekranów przyjęta w Android,
– metod przechowywania danych,
– metod transmisji danych,
– struktury projektu i artefaktów składających się na projekt.
Omówienie cyklu życia projektu aplikacji mobilnej.
Propozycja metod podziału pracy w zespole wieloosobowym w odniesieniu do realizacji aplikacji na Android.
Propozycja własnej metodyki opracowywania aplikacji mobilnych na Android.
Omówienie trendów w sposobie projektowania interfejsów użytkownika. Dobre i złe praktyki, również w odniesieniu do użyteczności.
Omówienie koncepcji testów automatycznych.
Tematy nawiązujące do zagadnień programistycznych będą popierane przykładami w kodzie działającej aplikacji.
Przebieg szkolenia:
1. Krótkie omówienie specyfiki rynkowej i metod licencjonowania.
2. Omówienie i identyfikacja kluczowych bytów implementacyjnych.
3. Projektowanie części wizualnej oraz ergonomia aplikacji. Dobre i złe praktyki.
4. Identyfikacja artefaktów projektowych wymagających przygotowania w ramach projektu.
5. Omówienie metod testowania aplikacji oraz koncepcji testów automatycznych.
6. Zapoznanie ze szczegółami fazy publikacji wraz z krótką informacją na temat metod promocji i dalszych czynności związanych z utrzymaniem.
CENA
900 zł + 23 proc. VAT
Szkolenie jest przeznaczone dla:
– projektantów
– analityków
– kierowników projektu
– osób odpowiedzialna za zlecanie i odbiór prac od firm tworzących aplikacje mobilne na Android.
Prowadzący:
Cezary Buczyłko. Niezależny ekspert, analityk branży telekomunikacyjnej i informatycznej. Absolwent renomowanego wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej. Studiował również na wydziale Fizyki na Uniwersytecie Warszawskiem. Pasją Cezarego jest wykrywanie i śledzenie nowych trendów biznesowych wynikających z postępu technologicznego, zwłaszcza w obszarze rozwiązań mobilnych. Bogate doświadczenie zawodowe połączone z merytoryczną znajomością zarówno zagadnień technologicznych, jak i biznesowych , pozwala mu dostrzegać szeroką perspektywę dynamicznych zmian rynkowych.Projektował i zarządzał realizacją systemów płatniczych dla takich firm jak Polcard, Żabka, PayUp, Skok Stefczyka. Twórca systemów rozpoznawania twarzy. Obecnie specjalizuje się w realizacji internetowych systemów informatycznych bazujących na platformie Java, oraz aplikacji mobilnych na platformę Android. Prywatnie zafascynowany śniegowym szleństwem snowboardowym. Latem pasjonat widsurfingu oraz nurkowania. Szczęśliwy mąż i ojciec wspaniałej córeczki.
W ramach szkolenia zapewniamy:
– przerwy kawowe
– obiad
– materiały szkoleniowe
– certyfikat ukończenia szkolenia
– nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu
Więcej:
http://clever-point.pl/szkolenia-i-warsztaty/warsztaty/projekt-android/444/
II warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?
26 kwietnia 2012, Warszawa
Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi metodami zarabiania na rynku mobilnym
– ukazanie i porównanie najbardziej optymalnych mechanizmów spieniężania aplikacji mobilnych:
– najbardziej popularne sklepy z aplikacjami mobilnymi (Apple App Store, Android Market, Samsung Apps)
– struktura, proces rejestracji, cechy specyficzne = optymalne dochody.
– wykorzystanie mikropłatności
– wybór dostawcy reklam i sposób promocji aplikacje (osiągnięcie dziesiątek tysięcy ściągnięć)
– etapy projektowania maksymalizujące prawdopodobieństwo sukcesu aplikacji
Prezentowana wiedza będzie niezmiernie cenna nie tylko dla programistów, którzy zaczynają przygodę z rynkiem mobilnym, ale również dla tych, którzy mają już swoje produkty i chcą czerpać z nich większe zyski, również osoby z obszarów biznesu, które rozważają wejście na rynek mobilny, dowiedzą się o potencjale tego rynku i tym, jak można go dobrze wykorzystać. Cała przekazywana podczas tego projektu wiedza jest efektem doświadczeń zbieranych na rynku mobilnych w okresie kilku ostatnich lat, a poparta jest sukcesem wielu aplikacji dla platformy Android i iOS.
Agenda:
1) Wstęp i ogólne zagadnienia z zakresu rynku mobilnego
(zawiera uwarunkowania historyczne i omówienie różnorakich platform dystrybucji, ich plusy i minusy, wskazania do konkretnych przypadków, pokazanie po krótce jak w rzeczywistości wygląda mechanizm publikacji i tworzenia aplikacji dla danej platformy)
2) Wstęp do metod spieniężania aplikacji mobilnych (omówienie metod, powiązanie metod z konkretnymi platformami dystrybucji, wskazanie minusów i plusów)
3) Czynniki decydujące o zysku aplikacji
4) Projektowanie aplikacji generujących zysk
5) Metody spieniężania w praktyce
6) Metody zapewniania ogólnodostępności
7) Marketing wbudowany (embedded marketing)
8) Marketing ogólny na rynku mobilnym
Szkolenie jest przeznaczone dla:
początkujących programistów rozważających przygodę z rynkiem mobilnym, jak i doświadczonych, którzy chcą zoptymalizować zyski ze spieniężania swoich produktów
ludzi biznesu zainteresowanych rynkiem mobilnym i jego finansowym potencjałem
CENA
900 zł + 23 proc. VAT
Prowadzący:
Piotr Stalewski. Absolwent Informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne organizowanych m.in. przez Nokię (2007), czy Google (ADC2 2009).
Doświadczenie zdobywał między innymi podczas studiów w Danii oraz międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisząc i publikując własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów „monetyzacji” na dostępnych platformach mobilnych. Z powodzeniem utrzymuje się ze sprzedaży własnych aplikacji mobilnych współtworząc firmę Evil Indie Games. Prywatnie pisarz i pasjonat fotografii.
W ramach szkolenia zapewniamy:
– przerwy kawowe
– obiad
– materiały szkoleniowe
– certyfikat
– nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu
Więcej:
Komentarze:
Comments