Warsztaty dla projektantów aplikacji na Androida. Rabat na hasło GoMobi.pl (patronat)

GoMobi.pl

27-03-2012
Cezary Buczyłko w trakcie poprzednich warsztatów

Firma Clever Point organizuje kolejne warsztaty dla deweloperów aplikacji na Androida. W obu przypadkach na hasło GoMobi.pl uczestnik otrzyma rabat w wysokości 100 zł.

I warsztaty: Projektowanie aplikacji mobilnych na platformę Android

19 kwietnia 2012, Warszawa

W trakcie szkolenia zostanie przedstawiona propozycja metodyki tworzenia aplikacji mobilnych. Narzędzie udostępnia procedurę postępowania, gwarantującą przygotowanie pełnej dokumentacji, niezbędnej do rozpoczęcia prac graficznych, implementacyjnych i testowych. Dodatkowo przygotowana dokumentacja ma pozwolić na realizację projektu nawet w środowisku zespołów pracujących zdalnie.

Cele szkolenia:

Przedstawienie trendów rynkowych jako czynników mobilizujących.

Dyskusja na temat bazowych zagadnień implementacyjnych mających wpływ na sposób projektowania aplikacji:

– przepływów sterowania,

– podstawowych bytów implementacyjnych,

– elementów składających się na warstwę wizualną aplikacji – koncepcja układów ekranów przyjęta w Android,

– metod przechowywania danych,

– metod transmisji danych,

– struktury projektu i artefaktów składających się na projekt.

Omówienie cyklu życia projektu aplikacji mobilnej.

Propozycja metod podziału pracy w zespole wieloosobowym w odniesieniu do realizacji aplikacji na Android.

Propozycja własnej metodyki opracowywania aplikacji mobilnych na Android.

Omówienie trendów w sposobie projektowania interfejsów użytkownika. Dobre i złe praktyki, również w odniesieniu do użyteczności.

Omówienie koncepcji testów automatycznych.

Tematy nawiązujące do zagadnień programistycznych będą popierane przykładami w kodzie działającej aplikacji.

Przebieg szkolenia:

1. Krótkie omówienie specyfiki rynkowej i metod licencjonowania.

2. Omówienie i identyfikacja kluczowych bytów implementacyjnych.

3. Projektowanie części wizualnej oraz ergonomia aplikacji. Dobre i złe praktyki.

4. Identyfikacja artefaktów projektowych wymagających przygotowania w ramach projektu.

5. Omówienie metod testowania aplikacji oraz koncepcji testów automatycznych.

6. Zapoznanie ze szczegółami fazy publikacji wraz z krótką informacją na temat metod promocji i dalszych czynności związanych z utrzymaniem.

CENA

900 zł + 23 proc. VAT

Szkolenie jest przeznaczone dla:

– projektantów

– analityków

– kierowników projektu

– osób odpowiedzialna za zlecanie i odbiór prac od firm tworzących aplikacje mobilne na Android.

Prowadzący:

Cezary Buczyłko. Niezależny ekspert, analityk branży telekomunikacyjnej i informatycznej. Absolwent renomowanego wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej. Studiował również na wydziale Fizyki na Uniwersytecie Warszawskiem. Pasją Cezarego jest wykrywanie i śledzenie nowych trendów biznesowych wynikających z postępu technologicznego, zwłaszcza w obszarze rozwiązań mobilnych. Bogate doświadczenie zawodowe połączone z merytoryczną znajomością zarówno zagadnień technologicznych, jak i biznesowych , pozwala mu dostrzegać szeroką perspektywę dynamicznych zmian rynkowych.Projektował i zarządzał realizacją systemów płatniczych dla takich firm jak Polcard, Żabka, PayUp, Skok Stefczyka. Twórca systemów rozpoznawania twarzy. Obecnie specjalizuje się w realizacji internetowych systemów informatycznych bazujących na platformie Java, oraz aplikacji mobilnych na platformę Android. Prywatnie zafascynowany śniegowym szleństwem snowboardowym. Latem pasjonat widsurfingu oraz nurkowania. Szczęśliwy mąż i ojciec wspaniałej córeczki.

W ramach szkolenia zapewniamy:

– przerwy kawowe

– obiad

– materiały szkoleniowe

– certyfikat ukończenia szkolenia

– nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu

Więcej:

http://clever-point.pl/szkolenia-i-warsztaty/warsztaty/projekt-android/444/

II warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

26 kwietnia 2012, Warszawa

Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi metodami zarabiania na rynku mobilnym

– ukazanie i porównanie najbardziej optymalnych mechanizmów spieniężania aplikacji mobilnych:

– najbardziej popularne sklepy z aplikacjami mobilnymi (Apple App Store, Android Market, Samsung Apps)

– struktura, proces rejestracji, cechy specyficzne = optymalne dochody.

– wykorzystanie mikropłatności

– wybór dostawcy reklam i sposób promocji aplikacje (osiągnięcie dziesiątek tysięcy ściągnięć)

– etapy projektowania maksymalizujące prawdopodobieństwo sukcesu aplikacji

Prezentowana wiedza będzie niezmiernie cenna nie tylko dla programistów, którzy zaczynają przygodę z rynkiem mobilnym, ale również dla tych, którzy mają już swoje produkty i chcą czerpać z nich większe zyski, również osoby z obszarów biznesu, które rozważają wejście na rynek mobilny, dowiedzą się o potencjale tego rynku i tym, jak można go dobrze wykorzystać. Cała przekazywana podczas tego projektu wiedza jest efektem doświadczeń zbieranych na rynku mobilnych w okresie kilku ostatnich lat, a poparta jest sukcesem wielu aplikacji dla platformy Android i iOS.

Agenda:

1) Wstęp i ogólne zagadnienia z zakresu rynku mobilnego

(zawiera uwarunkowania historyczne i omówienie różnorakich platform dystrybucji, ich plusy i minusy, wskazania do konkretnych przypadków, pokazanie po krótce jak w rzeczywistości wygląda mechanizm publikacji i tworzenia aplikacji dla danej platformy)

2) Wstęp do metod spieniężania aplikacji mobilnych (omówienie metod, powiązanie metod z konkretnymi platformami dystrybucji, wskazanie minusów i plusów)

3) Czynniki decydujące o zysku aplikacji

4) Projektowanie aplikacji generujących zysk

5) Metody spieniężania w praktyce

6) Metody zapewniania ogólnodostępności

7) Marketing wbudowany (embedded marketing)

8) Marketing ogólny na rynku mobilnym

Szkolenie jest przeznaczone dla:

początkujących programistów rozważających przygodę z rynkiem mobilnym, jak i doświadczonych, którzy chcą zoptymalizować zyski ze spieniężania swoich produktów

ludzi biznesu zainteresowanych rynkiem mobilnym i jego finansowym potencjałem

CENA

900 zł + 23 proc. VAT

Prowadzący:

Piotr Stalewski. Absolwent Informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne organizowanych m.in. przez Nokię (2007), czy Google (ADC2 2009).

Doświadczenie zdobywał między innymi podczas studiów w Danii oraz międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisząc i publikując własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów „monetyzacji” na dostępnych platformach mobilnych. Z powodzeniem utrzymuje się ze sprzedaży własnych aplikacji mobilnych współtworząc firmę Evil Indie Games. Prywatnie pisarz i pasjonat fotografii.

W ramach szkolenia zapewniamy:

– przerwy kawowe

– obiad

– materiały szkoleniowe

– certyfikat

– nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu

Więcej:

http://clever-point.pl/szkolenia-i-warsztaty/warsztaty/warsztaty-jak-zarabiac-na-grach-i-aplikacjach-mobilnych/491/

Komentarze:

Comments

comments