Loteria Nałęczowianki w aplikacji "Listonic"

Łukasz Kłosowski

25-05-2012
Loteria Nałęczowianki w aplikacji "Listonic"

Nałęczowianka wspiera komunikację loterii konsumenckiej “Przygotuj się na udany dzień” w aplikacji mobilnej do planowania zakupów – “Listonic”. Aby wziąć udział w loterii należy kupić wodę oraz na podany numer telefonu wysłać kod spod nakrętki.

W kampanii Nałęczowianki, oprócz standardowego przekazu zachęcającego do udziału w loterii, wykorzystano przycisk “Dodaj do listy zakupów”, który automatycznie przenosi produkt z reklamy na listę zakupów. Tak skonstruowany przekaz, umożliwia zainteresowanym promocją konsumentom, natychmiastową reakcję na komunikat i jednocześnie szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. W tym przypadku na liście zakupów użytkownika “Listonic” zostanie zapisana “Woda Nałęczowianka 1,5 litra”.

To już kolejny, m.in. po kampanii “Otręby są trendy” firmy Kupiec, przykład wykorzystania aplikacji “Listonic” do komunikacji promocji konsumenckich. – Reklama konkursu organizowanego przez markę Kupiec osiągnęła ponadprzeciętne wyniki. Współczynnik klikalności (CTR – Click Through Rate) czterokrotnie przekroczył średnią dla kampanii mobilnych w innych aplikacjach – podaje Kamil Janiszewski, współtwórca “Listonica”.

fot. Listonic

Komentarze:

Comments

comments