Head & Shoulders z mobilną kampanią

Łukasz Kłosowski

05-03-2013
Head & Shoulders z mobilną kampanią

Procter & Gamble reklamuje najnowszą linię szamponów Head & Shoulders w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych – “Listonic”.

Reklamy szamponu z formułą ActiZinc pojawiają się na listach zakupów konsumentów. Osoby, które chcą kupić produkty do pielęgnacji włosów widzą komunikat reklamowy najnowszego produktu Head & Shoulders. Reklama emitowana jest także na banerach wyświetlających się przy listach zakupów. Na potrzeby kampanii przygotowana została specjalna strona mobilna, na którą trafia konsument po kliknięciu w reklamę. Do reklamy dodany został przycisk „dodaj do listy zakupów” pozwalający na szybkie dodanie promowanego przedmiotu do listy zakupów.

Kampania reklamowa potrwa do końca marca bieżącego roku. Komunikaty promujące szampon Head & Shoulders pojawią się w tym czasie na ponad 80 tysiącach list zakupów. Reklamy wyświetlane w aplikacji Listonic są uzupełnieniem komunikacji w innych mediach.

Reklamy i specjalnie przygotowane strony mobilne docierają do użytkowników aplikacji “Listonic” – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60 proc.) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30 proc.). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.

Komentarze:

Comments

comments