Nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Łukasz Kłosowski

18-06-2012
Nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Klienci Banku Millennium od teraz mogą zastrzegać karty płatnicze również przez kanały bankowości elektronicznej i mobilnej.

Zastrzeganie kart przez internet i telefon to kolejne po 3D-Secure zabezpieczenie nieuprawnionego użycia kart płatniczych Millennium, możliwe niezależnie od miejsca pobytu – w kraju i za granicą. Blokowanie kart odbywa się szybko, bezpiecznie i bez ponoszenia dodatkowych kosztów np. za rozmowy telefoniczne w roamingu.

Klienci mogą zastrzegać karty korzystając z Millenetu, z aplikacji mobilnych na smartphone’y (iPhone i Android), mogą też uruchomić Millenet mobilny (m.bankmillennium.pl) na telefonie komórkowym z przeglądarką mobilną.

– Uruchomienie usługi zastrzegania kart przez internet i aplikacje mobilne jest istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa kart. Natychmiastowa blokada skutecznie ogranicza straty finansowe w przypadku kradzieży lub zgubienia karty, o co nietrudno podczas EURO 2012 i zbliżających się wakacji – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Zastrzeżenie dokonane przez internet lub telefon jest jednoznaczne z uruchomieniem procesu wydania nowej karty. Klient nie musi wypełniać dodatkowych wniosków, formularzy i wysyłać ich do banku. Nową kartę dostaje pocztą, na swój adres korespondencyjny w ciągu kilku dni roboczych.

Komentarze:

Comments

comments