Party Radar pomoże w namierzeniu imprezy

GoMobi.pl

29-09-2016
Party Radar pomoże w namierzeniu imprezy

7 października w akademikach i klubach w Warszawie swoją premierę będzie miała nowa aplikacja skierowana do prawdziwych imprezowiczów, którym nigdy dość. Party Radar to propozycja dla młodych osób, które w jak najkrótszym czasie chcą znaleźć wydarzenie odpowiadające ich zainteresowaniom. Narzędzie działa w systemie real-time – oceny imprez w klubach wystawianie są w czasie rzeczywistym. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.

Party Radar to propozycja dla użytkowników ceniących czas, którzy chcieliby wybrać najlepszą dla siebie imprezę w mieście, zanim jeszcze wyjdą z domu. To, co wyróżnia aplikację na tle innych lub podobnych rozwiązań, to subiektywne opinie użytkowników, wystawiane w czasie rzeczywistym. Internauci, obecni 
w danej chwili w klubie, sami oceniają jakość imprez i wydarzeń, w których biorą udział, m.in. pod kątem ceny, panującego nastroju, zastanego tłoku, podpowiadając tym samym innym użytkownikom, gdzie najlepiej się wybrać.

Co ważne, aplikacja wyświetla jedynie statystyki z ostatnich kilkudziesięciu minut. Nie ma więc ryzyka, że trafimy np. na kolejną odsłonę imprezy, która najlepsze chwile ma już za sobą.

party_radar5

Narzędzie jest użyteczne zarówno dla klubowiczów, jak i dla samych klubów. Dzięki specjalnie przygotowanej platformie internetowej partyradar, aplikacja daje dostęp do promocji udostępnianych przez kluby. One z kolei uzyskują możliwość promocji swoich imprez i wydarzeń wśród użytkowników odpowiadających profilowi miejsca i wydarzenia. Główną grupą odbiorców Party Radar będą osoby w wieku 18-35 lat – studenci, klubowicze oraz przyjezdni użytkownicy, którzy chcą poznać uroki życia nocnego w obcym mieście.

Kampania launchingowa zakłada zintegrowane działania content marketingowe i PR. W ramach akcji promocyjnej zaplanowano działania mobile, wykorzystujące geotargetowany przekaz w formie wideo oraz reklam display’owych i AdWords. Akcja mobile’owa dotrze do użytkowników klubów 
i akademików w największych polskich miastach – m.in. od 7 października w Warszawie, 21 października w Poznaniu i 28 października w Trójmieście. Komunikacja w social media obejmie z kolei kampanię 
z udziałem kilkudziesięciu digital influencerów z Instagramowej platformy indaHash.

Aplikacja Party Radar będzie dostępna bezpłatnie w Google Play App Store od 7 października. 
W listopadzie będzie ją można pobrać również na urządzenia z systemem iOS.

Komentarze:

Comments

comments