Udana reklama Škody Yeti z wykorzystaniem aplikacji na iPada (wideo)

Łukasz Kłosowski

25-05-2012
Udana reklama Škody Yeti z wykorzystaniem aplikacji na iPada (wideo)

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Škoda Auto Polska, stworzyła aplikację “Škoda Yeti App” na iPada. Dzięki niej użytkownicy mogą stworzyć swoją idealną Škodę Yeti i zapisać się na jazdę próbną.

W multimedialnym konfiguratorze użytkownicy wybierają wersję samochodu, wygląd wnętrza, kolor nadwozia, wyposażenie dodatkowe, montują preferowany silnik i felgi. Na każdym etapie konfiguracji widoczna jest cena samochodu, zgodna z wybranymi opcjami. W aplikacji dostępny jest także konfigurator tabelaryczny, który pozwala szybko skonstruować pożądany model i poznać jego cenę.

Chętni mają także możliwość wirtualnego przetestowania Yeti za pomocą interaktywnych gier. Mogą sprawdzić, jak za pomocą asystenta parkowania szybko zdołają zaparkować w zatłoczonej uliczce, przetestować działanie systemu VarioFlex oraz obejrzeć wnętrze samochodu z perspektywy 360stopni.

– Aplikacja Škoda Yeti App została zbudowana przy użyciu środowiska AIR (Adobe Integrated Runtime). Wykorzystując Adobe AIR jesteśmy w stanie tworzyć aplikacje mobilne w łatwy i sprawny sposób, tak jak animacje czy mikrostrony we flashu – komentuje Maciej Szypnicki, szef działu Mobile agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

“Škoda Yeti App” została wyróżniona tytułem Mobile of the Day (M.O.T.D.) przez opiniotwórczy serwis branżowy theFWA.com.

Komentarze:

Comments

comments