„Viva!” wypuszcza aplikację z Augmented Reality. Znak czasu i ukłon w stronę reklamodawców

Łukasz Kłosowski

28-03-2013
„Viva!” wypuszcza aplikację z Augmented Reality. Znak czasu i ukłon w stronę reklamodawców

Wydawnictwo Edipresse Polska, wydawca dwutygodnika „Viva!”, przygotowało dedykowaną tytułowi aplikację na smartfony z systemem Android oraz iOS, która pozwala na dostęp do dodatkowych treści w technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości).

Aplikacja “Viva!+” pozwala urządzeniom mobilnym na rozpoznawanie nałożonych na siebie obrazów i dostarczenie dodatkowych treści w formie filmów, animacji lub dźwięków.

– Połączyliśmy wirtualny świat z rzeczywistym, chcemy pokazywać naszym czytelnikom to, co do tej pory możliwe było jedynie w telewizji czy internecie. Dzięki temu nasze wydania będą bardziej atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i reklamodawców. To naturalny krok w rozwoju prasy – powiedział Michał Malinowski, dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse.

W najnowszym wydaniu dwutygodnika “Viva!”, wydawca wraz z marką Vichy wykorzystali technologię Augmented Reality, w reklamie Vichy LiftActiv Serum Oczy i Rzęsy.

– Jednym z celów kampanii Vichy LiftActiv Serum Oczy i Rzęsy jest zwrócenie uwagi na innowacyjność produktu, który jako pierwszy kosmetyk na rynku oprócz pielęgnacji skóry wokół oczu wzmacnia także rzęsy. Równocześnie chcemy edukować konsumentki, jak należy prawidłowo nakładać nowe serum Vichy. Wykorzystanie technologii Augmented Reality pozwoliło w nowatorski sposób połączyć te dwa elementy w spójny komunikat skierowany do naszej grupy docelowej. Połączenie nowoczesnych technologii z tradycyjnymi mediami to bez wątpienia krok w przyszłość, zarówno dla mediów jak i reklamodawców  – powiedziała Anna Gorczyca, media manager w ZenithOptimedia Group.

Aby obejrzeć przygotowany instruktaż Vichy, należy najpierw pobrać (z marketu Apple App Store lub Google Play) aplikację “Viva!+” na swój telefon. Po uruchomieniu aplikacji i skierowaniu obiektywu kamery telefonu na reklamę Vichy w papierowym wydaniu dwutygodnika “Viva!” można obejrzeć przygotowany przez Vichy materiał filmowy.

Dwutygodnik “Viva!”, w którym można zobaczyć rozwiązanie z wykorzystaniem technologii Augmented Reality  i aplikacji “Viva!+” pojawi się w kioskach  28 marca 2013 roku.

Komentarze:

Comments

comments