Działania mobilne 2Q 2013 cz. 1. Błędy w użyciu fotokodów
Prezentuję najświeższe kampanie z użyciem fotokodów. Większość z nich kieruje do stron www. Dużym postępem jest linkowanie do FB gdzie internauta może zalajować nasz fanpage. Dwie kampanie muszę wyróżnić za przeprowadzenie kampanii tip top: proszek E i Tymbark które kierowały na wersję mobilną strony, czyli tak jak być powinno!
KATEGORIA: ZAOBSERWOWANE NA MIEŚCIE
KATEGORIA: ZAOBSERWOWANE W PRASIE
Ważna uwaga. Zacznijcie mierzyć kampanie z użyciem qr kodów, bo nigdy nie dowiecie się ile osób zapoznało się ze szczegółami o produkcie czy polubiło Waszą markę na FB – zwłaszcza, gdy działania są prowadzone na terenie całego kraju i są zintensyfikowane. Najlepiej wygenerować kilka fotokodów dla każdego z nośników, by porównać dane po kampanii.
Ktoś może rzucić z przekąsem “przecież ludzie tego nie skanują” albo “nie wiem czy to ma sens”. Owszem nie powinniśmy nastawiać się na setki tysięcy odczytów przez smartfony, ale by zobaczyć progres w zachowaniu konsumentów, powinniśmy mierzyć każdą naszą aktywność regularnie.
W kolejnym wpisie zaprezentuję to, na co nie wszyscy mamy czas, czyli przegląd znanych marek w mobilnym internecie.
Komentarze:
Comments