Mobile i wearables niezbędne w trakcie robienia zakupów

Mobile i wearables niezbędne w trakcie robienia zakupów

Podczas zakupów offline konsumenci chcą mieć stały dostęp do ocen i opinii o produktach przez mobile – wynika z badania firmy Power Reviews przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii i USA.

Power Reviews skupił się w swoim badaniu na wpływie urządzeń mobilnych oraz technologii wearables na konsmentów i ich decyzje zakupowe.

Już 88 proc. konsumentów wykorzystuje technologię (np. urządzenia mobilne, wearables) w procesie podejmowania decyzji zakupowych.

60 proc. klientów przed realizacją zakupu korzysta ze smartfonów lub tabletów do wyszukiwania informacji o produktach i usługach poszczególnych firm, a 45 proc. podczas wizyty w sklepie stacjonarny przegląda strony internetowe na swoich urządzeniach mobilnych, szukając opinii o produktach.

70 proc. konsumentów chce mieć dostęp do ocen i opinii o produktach podczas wizyty w sklepie stacjonarnym.

45 proc. osób posiadających smarfony posiada lub planuje nabyć w ciągu najbliższych 12 miesięcy urządzenie typu wearable (urządzeń które można założyć lub doczepić do noszonego ubrania – np. zegarki smartwatch).

35 proc. klientów zgadza się na otrzymywanie powiadomień dotyczących poszczególnych produktów, zniżek czy opinii innych konsumentów – pod warunkiem, że pozwala im to na podjęcie najlepszej decyzji zakupowej, oszczędzenie pieniędzy i poprawia ich doświadczenia w procesie zakupu.

Jedna trzecia konsumentów chciałaby, żeby ich ulubione sklepy powiadamiały ich w momencie, gdy w sklepie jest duża kolejka, tak by nie tracili czasu i mogli przyjść na zakupy później.

34 proc. osób posiadających urządzenia typu wearable wykorzystuje je do robienia zakupów. 29 proc. konsumentów, którzy chcą takie urządzenie kupić w ciągu najbliższych 12 miesięcy mówi, że chce by ta technologia pomagała im w zakupach.

Komentarze:

Comments

comments