„Case studies mobile marketing 2014” do pobrania w tym miejscu

Łukasz Kłosowski

16-12-2014
„Case studies mobile marketing 2014” do pobrania w tym miejscu

Oddaje w Wasze ręce zbiór „Case studies mobile marketing 2014”. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa, a w przyszłych latach już się podobna może nie powtórzyć i możemy nie doświadczyć w takiej ilości i jakości „czystego” mobile, jak ma to miejsce w chwili obecnej.

„Case studies mobile marketing 2014”

Jeszcze w zeszłym roku najwięksi wydawcy internetowi szczycili się niestandardowymi kreacjami bazującymi wyłącznie na kanale mobilnym. W obecnej edycji zarówno Onet, jak i WP, pokazują wielkie przedsięwzięcia multiplatformowe, gdzie mobile stanowił jedynie bardzo przemyślane rozszerzenie media planu. W przypadku ogólnopolskiej akcji Pomoc Mierzona Kilometrami, partner, firma Onet, wspierał ją dedykowanym serwisem przystosowanym do urządzeń mobilnych, zaś całość opierała się o popularną aplikację Endomondo. Z kolei w kampanii Rexony na WP o ciągłości komunikacji zdecydował multiscreening, a dostęp do przekazu promocyjnego możliwy był zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. W publikacji znajdziecie więcej podobnych kampanii w drugim rozdziale zatytułowanym „Kampanie wielokanałowe z użyciem mobile”, w tym jedną z najciekawszych polskich kreacji tego roku zrealizowaną przy pomocy aplikacji Snapchat.

Trend kampanii wielokanałowych będzie się pogłębiał, ponieważ z jednej strony marketerzy traktują mobile ekskluzywnie. Z drugiej strony, po kilku latach eksperymentów, marketing mobilny ugruntował sobie pewną pozycję w miksie mediów na równi z prasą i telewizją.

W pierwszym rozdziale „Case studies mobile marketing 2014” opisane są z kolei najnowsze sposoby agencji marketingu mobilnego na przyciągnięcie naszej uwagi i zdobycie jak najlepszych zasięgów. Znalazły się w nim case’y pokazujące świeże kreacje w reklamie mobilnej, które coraz częściej produkowane są in-house, a nie przenoszone żywcem z zagranicy, za co duże brawa należą się polskim firmom.

W rozdziale „Kampanie z wykorzystaniem innych narzędzi mobile” znalazły się prawdziwe tegoroczne perły. Zależało mi, aby w publikacji pokazać choć jedną realizację opartą o technologię beacon i jest – realizacja HG Intelligence w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK. Ten case dotyka muzealnictwa, ale technologia beacon jest dziś na całym świecie z powodzeniem wykorzystywana w wielu innych sektorach, jak chociażby retail, zaś branża widzi w niej duży potencjał precyzyjnego targetowania i jeszcze lepszego „łapania konsumenta na potrzebie”. Znajdziecie tam także nowe wzorcowe wdrożenia aplikacji mobilnych, pomysłowe kampanie oparte o marketing SMS oraz wybitny projekt Artegence dla Amnesty International.

Tradycyjnie – podziękowania dla osób zaangażowanych w powstanie „Case studies mobile marketing 2014” znajdują się wewnątrz. Życzę inspirującej lektury oraz dziękuję za pobranie i udostępnienie.

 

Komentarze:

Comments

comments