Kampania IKO z wykorzystaniem natywnej funkcji Androida

Łukasz Kłosowski

09-12-2013
Kampania IKO z wykorzystaniem natywnej funkcji Androida

Na podstawie natywnej funkcjonalności Androida wykorzystano możliwość emisji banera IKO w zjeżdżanym z góry ekranu menu powiadomień, tzw. Notification Tray.

Marketer/Klient:

PKO BP

Agencja:

Dom mediowy Value Media we współpracy z agencją MoBehave.

Czas trwania kampanii (akcji):

1-27 październik 2013

Wykorzystane media:

mobile, baner Notification Tray.

Cel:
Promocja aplikacji płatniczej IKO. W kampanii marketer zwracał uwagę na efektywnościowy model rozliczenia i jak największą liczbę pobrań aplikacji z landing page.

Wyniki:

Kampania emitowana w modelu CPC. CTR sięgały blisko 3 proc. Wykonano 1,2 mln odsłon banera.

Komentarz:

System Android pozwalał i pozwala na zastosowanie niekonwencjonalnych placementów reklamowych, jak menu powiadomień. Kampania dla PKO BP była jedną z nielicznych kampanii przeprowadzonych w Polsce w ten sposób. MoBehave ma na swoim koncie kilka przeprowadzonych tego typu kampanii, w tym m.in. dla Panoramy Firm. Tego typu kampanie zostały już wstrzymane przez Google’a w nowych aplikacjach, ale nie w starych.

Komentarze:

Comments

comments