Kompleksowa kampania Volkswagena Passata Alltrack w kanale mobilnym
Case study realizacji strony mobilnej oraz kampanii reklamowej Volkswagena Passata Alltrack. Za projekt odpowiadała agencja marketingu mobilnego Mobilepoint.
Klient: Volkswagen
Model: Passat Alltrack
Termin: maj-czerwiec 2012 rok
Narzędzia: tablety, smartfony
Założenia: Strona mobilna spójna z identyfikacją wizualną marki, intuicyjna, zawierająca elementy interaktywne
Projekt: Wykonanie strony dla zaawansowanych technologicznie telefonów z rotującą się galerią zdjęć i nawigacją prawo-lewo
Założenia: Projekt przejrzystego formularza do zbierania danych kontaktowych internautów mobilnych
Kreacje mobilne smartfony. Projekt i realizacja kreacji mobilnych wg światowych standardów MMA oraz integracja z narzędziem CoMoDa pozwoliło na dostarczenie reklamy dostosowanej do wyświetlaczy telefonów bez względu na przekątną ekranu.
Kampania display. Grupą docelową byli mężczyźni w przedziale wiekowym 35-60, zarabiający powyżej średniej krajowej. Media: m.bankier.pl, m.money.pl, m.pb.pl, Maleman, KMag
Kreacje mobilne iPad
Zaprojektowana i wykonana w technologii HTML 5 kreacja dla wydawców posiadających magazyny na iPada. Interaktywna z klikalnymi buttonami nie wymagająca łączenia się z przeglądarką. Zawierała galerię zdjęć oraz materiał wideo. Dla zwiększenia dynamiki kreacji zaprojektowano animowane zdjęcia oraz zaimplementowano mechanizmy do nawigacji treści ruchem palca prawo-lewo. Film był zoptymalizowany pod kątem wyświetlacza iPada, a zdjęcia wyświetlane były w trybie pełnoekranowym. Formularz kontaktowy pozwalał na zapisanie się na jazdę próbną.
Ilość odwiedzin strony mobilnej: 38 520 osób
Ilość odwiedzin zakładek: 2,34
Średni czas trwania odwiedzin: 00:02:46
Ilość odwiedzin kreacji iPad: 11 940 osób
Czas trwania: 3 tygodnie
CTR: 0,52
Komentarze:
Comments