Kompleksowa kampania Volkswagena Passata Alltrack w kanale mobilnym

25 lutego 2013

Case study realizacji strony mobilnej oraz kampanii reklamowej Volkswagena Passata Alltrack. Za projekt odpowiadała agencja marketingu mobilnego Mobilepoint.

Klient: Volkswagen

Model: Passat Alltrack

Termin: maj-czerwiec 2012 rok

Narzędzia: tablety, smartfony

Założenia: Strona mobilna spójna z identyfikacją wizualną marki, intuicyjna, zawierająca elementy interaktywne

Projekt: Wykonanie strony dla zaawansowanych technologicznie telefonów z rotującą się galerią zdjęć i nawigacją prawo-lewo

 

 

Założenia: Projekt przejrzystego formularza do zbierania danych kontaktowych internautów mobilnych

 

 

Kreacje mobilne smartfony. Projekt i realizacja kreacji mobilnych wg światowych standardów MMA oraz integracja z narzędziem CoMoDa pozwoliło na dostarczenie reklamy dostosowanej do wyświetlaczy telefonów bez względu na przekątną ekranu.

Kampania display. Grupą docelową byli mężczyźni w przedziale wiekowym 35-60, zarabiający powyżej średniej krajowej. Media: m.bankier.pl, m.money.pl, m.pb.pl, Maleman, KMag

 

 

Kreacje mobilne iPad

Zaprojektowana i wykonana w technologii HTML 5 kreacja dla wydawców posiadających magazyny na iPada. Interaktywna z klikalnymi buttonami nie wymagająca łączenia się z przeglądarką. Zawierała galerię zdjęć oraz materiał wideo. Dla zwiększenia dynamiki kreacji zaprojektowano animowane zdjęcia oraz zaimplementowano mechanizmy do nawigacji treści ruchem palca prawo-lewo. Film był zoptymalizowany pod kątem wyświetlacza iPada, a zdjęcia wyświetlane były w trybie pełnoekranowym. Formularz kontaktowy pozwalał na zapisanie się na jazdę próbną.

Ilość odwiedzin strony mobilnej: 38 520 osób

Ilość odwiedzin zakładek: 2,34

Średni czas trwania odwiedzin: 00:02:46

Ilość odwiedzin kreacji iPad: 11 940 osób

Czas trwania: 3 tygodnie

CTR: 0,52

 

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//