Pierwsza kampania Rich Media z funkcjonalnością shake

Łukasz Kłosowski

13-05-2014
Pierwsza kampania Rich Media z funkcjonalnością shake

Marketer:

Media Impact Polska / Discovery Channel Polska

Wydawca:

Grupa Onet/ Ringier Axel Springer

Kreację przygotowała agencja wykonawcza Mobizzy

Czas trwania kampanii:

19-31.03 2014

Wykorzystane media:

m.onet.pl/biznes, m.onet.pl/moto, m.autoswiat.pl

Cel:

Promocja nowego pasma Discovery

Opis:

Użytkownik odwiedzając mobilne strony o tematyce motoryzacyjnej lub biznesowej otrzymywał kreację pełnoekranową z komunikatem: „Te programy wstrząsną Twoja rzeczywistością, teraz tylko wstrząśnij swoim telefonem!”

Każda z plansz prezentowała szczegółowo każdy program w nowym paśmie Discovery – Turbo piątek:

–  Fani czterech kółek

–  poTURBOwani

–  Auto – reaktywacja

–  Obsesja 4 kółek

Oprócz opisu w kreacji znalazło się miejsce na lokowanie promo wideo. Ponadto użytkownicy wybranych wersji systemów operacyjnych mogli wpisać do kalendarza przypomnienie o emisji każdego programu.

Wyniki:

Poziom zaangażowania: 3,8 proc.

Komentarz:

Oferując kampanie Rich Media w obszarze mobilnym staramy się zachęcić użytkownika do jak największej interakcji. Widząc pozytywną reakcję naszych mobilnych użytkowników na zaprezentowany format wierzymy, że będzie to kolejny dobry produkt, który wprowadzamy po cube 3D jako pierwsi w Polsce do oferty mobilnej – Magdalena Jabłońska, dyrektor sprzedaży specjalnej Media Impact Polska.

 

 

Widząc dynamiczny rozwój rynku ciągle szukamy nowych rozwiązań reklamowych w kanale mobilnym. Wychodzimy z założenia, że reklama powinna mieć wartość dodaną dla userów, dlatego zdecydowaliśmy się zaproponować zabawną interakcję z formatem. Dzięki temu pokazujemy że pewne akcje w kanale mobilnym nie są wcale takie oczywiste i nie jesteśmy skazani tylko na „tapnięcia”. Abstrahując od samej kreacji warto zwrócić uwagę również na to, że mamy doczynienia z telewizją reklamującą się w mobile – jest to żywy dowód na to, że te dwa nośniki się nie kanibalizują a uzupełniają – czysty multiscreening – dodaje Kamil Wójtowicz, project sales manager obszaru mobile, Media Impact Polska.

 

Wideo Case Study:

 

Komentarze:

Comments

comments