Statoil – promocja w aplikacji Yanosik

Łukasz Kłosowski

13-08-2013
Statoil – promocja w aplikacji Yanosik

Kampania miała na celu wsparcie loterii XL, w której do wygrania było 50 tys. nagród. Każdy kto zakupił paliwo za minimum 100 zł otrzymywał zdrapkę z ukrytymi pod nią nagrodami.

Statoil zdecydował się na promocję swojej marki w popularnej wśród kierowców aplikacji Yanosik.

Aplikacja to nowoczesne radio CB, które nie dość, że nawiguje do miejsca docelowego, to jeszcze informuje kierowców o niebezpiecznych zdarzeniach, utrudnieniach oraz patrolach policyjnych, które można spotkać na drogach.

W kampanii prócz zwykłej reklamy banerowej wykorzystane zostały wybrane punkty POI – stacje paliw Statoil. W momencie, kiedy kierowca zbliżał się do stacji, otrzymywał informację o atrakcyjnej loterii w jakiej może wziąć udział.

 Efekty:

– ponad 500 tys. odsłon banera reklamowego w ciągu miesiąca

– ponad 100 tys. wyświetleń reklamy przy stacjach Statoil

– dotarcie do ponad 80 tys. kierowców

– średni czas ekspozycji reklamy na użytkownika wyniósł ok. 1 godziny

– CTR ponad 8 proc.

– 12 proc. użytkowników, którzy mieli kontakt z reklamą, odwiedziło stację Statoil (postój dłuższy niż 2 minuty)

Komentarze:

Comments

comments