Statoil – promocja w aplikacji Yanosik
Kampania miała na celu wsparcie loterii XL, w której do wygrania było 50 tys. nagród. Każdy kto zakupił paliwo za minimum 100 zł otrzymywał zdrapkę z ukrytymi pod nią nagrodami.
Statoil zdecydował się na promocję swojej marki w popularnej wśród kierowców aplikacji Yanosik.
Aplikacja to nowoczesne radio CB, które nie dość, że nawiguje do miejsca docelowego, to jeszcze informuje kierowców o niebezpiecznych zdarzeniach, utrudnieniach oraz patrolach policyjnych, które można spotkać na drogach.
W kampanii prócz zwykłej reklamy banerowej wykorzystane zostały wybrane punkty POI – stacje paliw Statoil. W momencie, kiedy kierowca zbliżał się do stacji, otrzymywał informację o atrakcyjnej loterii w jakiej może wziąć udział.
Efekty:
– ponad 500 tys. odsłon banera reklamowego w ciągu miesiąca
– ponad 100 tys. wyświetleń reklamy przy stacjach Statoil
– dotarcie do ponad 80 tys. kierowców
– średni czas ekspozycji reklamy na użytkownika wyniósł ok. 1 godziny
– CTR ponad 8 proc.
– 12 proc. użytkowników, którzy mieli kontakt z reklamą, odwiedziło stację Statoil (postój dłuższy niż 2 minuty)
Komentarze:
Comments