Święta w TV Puls. Geotargetowanie i triangulacja

6 sierpnia 2015

Agencja:

Mobiem na zlecenie White Paper Agency

Czas trwania:

4-6.04.2015

Cel:

Zaproszenie odbiorców kampanii do oglądania TV Puls i filmów- hitów dnia emitowanych w okresie świąt wielkanocnych

Opis:

Grupą docelową byli potencjalni telewidzowie spędzający święta w domu. Targetowanie zostało przeprowadzone na podstawie dwóch parametrów: tej samej lokalizacji dwa dni z rzędu w godzinach 19-7 rano i podłączenia z Wi-Fi od wybranych dostawców usług internetowych. Geotargetowane notyfikacje działały z poziomu aplikacji, wykorzystując wbudowany kod, pozwalający na komunikację urządzenia przenośnego użytkownika z antenami BTS. Dzięki zasadzie triangulacji (metoda wyznaczania w terenie współrzędnych) możliwe było wyznaczenie położenia i namierzenie aparatu, będącego w zasięgu minimum 3 stacji bazowych. Wysyłka komunikatów została rozłożona równomiernie na 3 dni. Przyjście notyfikacji sygnalizowane było pojawieniem się ikony w pasku powiadomień smartfona. Rozwinięcie ekranu powiadomień ukazywało pełną kreację. Notyfikacje kierowały na responsywną stronę kanału, tym samym zachęcając do zapoznania się z aktualną ofertą programową. Kreacja wykorzystana w kampanii charakteryzowała się prostotą, była spójna z wizerunkiem promowanego kanału telewizyjnego.

 

 

 

Wyniki:

Średni CTR na poziomie 5.24 proc. świadczy o wysokiej klikalności w zachęcającą do działania kreację. W efekcie przeprowadzonych działań klient odnotował na stronie 8 347 nowych UU. Ilość telewidzów, którzy mieli bezpośredni kontakt z reklamą wyniosła 159 415.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//