Blogi, social i mobile do spółki promują serial AXN pt. "Hannibal" (wideo)

Łukasz Kłosowski

09-04-2013
Blogi, social i mobile do spółki promują serial AXN pt. "Hannibal" (wideo)

Kanał telewizyjny AXN Polska w niestandardowy sposób, wykorzystując blogosferę oraz kanał mobilny, promuje swoją najnowszą produkcję – serial “Hannibal”. Za pomysł, zaplanowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Socialyse i Mobext wchodzące w skład Havas Media Group.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na postać Hannibala Lectera, który znany jest z zamiłowania do wyrafinowanej kuchni. W związku z tym AXN Polska zaprosiło do współpracy 5 znanych polskich blogerów kulinarnych. Ich zadaniem jest przygotowanie potrawy inspirowanej słynnym w kulturze popularnej seryjnym mordercą i kanibalem. W projekcie biorą udział takie blogi jak Street Food Polska, From Movie to the Kitchen, Facet i Kuchnia oraz Jem co umiem, którzy opublikowali już swoje przepisy na kolację z Hannibalem. Daniem głównym kampanii będzie specjalny film opublikowany 9 kwietnia przez znanego wideo blogera Piotra Ogińskiego z Kocham Gotować.

Promocja w social media odbywa się również poprzez aplikację na Facebooku, którą agencja Socialyse postanowiła utrzymać w klimacie kulinarno-makabrycznym. Po wypełnieniu quizu na temat swojego stylu życia użytkownik otrzymuje przepis na potrawę, jaką Hannibal przyrządzałby z niego lub z jego znajomych. Akcja rozpoczyna się 9 kwietnia. Aplikacja oprócz rynku polskiego, ma swoje adaptacje na rynkach rumuńskim i węgierskim.

W mobilnym internecie trwa kampania reklamowa z wykorzystaniem niestandardowej kreacji Rich Media. Na dużych polskich portalach i stronach mobilnych użytkownicy mają możliwość doświadczenia spotkania z dr Lecterem. Dotykając ekranu zostawiają na nim „wirtualne” krople krwi, a po zaciemnieniu ekranu ich oczom ukazuje się właściwa cześć kreacji, w której można obejrzeć krótki zwiastun, przejrzeć galerię zdjęć czy przeczytać opis serialu. Na telefonach z systemem iOS istnieje dodatkowo możliwość dodania przypomnienia o premierze serialu do kalendarza.

Kreacja mobilna jest emitowana na portalach Onet i WP oraz w sieciach mobiAds (cześć IDMnet) i Business Ad Network (sekcja lifestyle).

 

 

Komentarze:

Comments

comments