Drone-vertising – reklama na dronie. Pierwsza taka kampania

Łukasz Kłosowski

29-05-2015
Drone-vertising – reklama na dronie. Pierwsza taka kampania

Agencja mobiCreative, należąca do Grupy Norbsoft, dewelopera aplikacji mobilnych, na zlecenie Organizu.je powered by PizzaPortal.pl przygotowała nietypową kampanię reklamową przy użyciu drona, która była jednym z pierwszych takich przedsięwzięć w Polsce.

Firmie Organizu.je zależało na wypromowaniu grupowych zakupów lunchowych. Kampania polegała na przelocie dronem przed oknami biurowców i zwrócenie uwagi osób pracujących. Kampania miała miejsce 20 maja w centrum finansowym przy ul. Domaniewskiej w Warszawie.

Platforma Organizu.je umożliwia zakupienie posiłków dla kilku osób jednocześnie, bez kłopotliwego ręcznego zbierania zamówień. Organizator zakupów, jako „bohater biura” jest dodatkowo nagradzany premią w wysokości 2 proc. od wartości koszyka, którą potem w formie vouchera może wykorzystać na kolejne zamówienia.

– Najaktywniejsi organizatorzy posiłków, od startu projektu, czyli września 2014 roku, zarobili w ten sposób już kilkaset złotych – mówi Marcin Racino, założyciel Organizu.je.

Aby kampania w ogóle doszła do skutku, agencja mobiCreative musiała zdobyć specjalne pozwolenia na przeloty dronami w popularnym “Mordorze na Domaniewskiej”.

– Drone-vertising jest innowacyjnym sposobem reklamy wzbudzającym zainteresowanie wśród widzów. Nie jest traktowany jako uciążliwy czy natarczywy w przeciwieństwie do ulotek czy ankiet. Firma, która się na niego zdecyduje, może zostać odebrana jako nowoczesna i otwarta na nowatorskie rozwiązania – komentuje Mariola Szypszak, prezes mobiCreative.

Jak wyglądał przebieg kampanii można zobaczyć na poniższym filmie.

Komentarze:

Comments

comments