Godzinę dziennie spędzamy korzystając z aplikacji mobilnych

Łukasz Kłosowski

26-01-2016
Godzinę dziennie spędzamy korzystając z aplikacji mobilnych

Sieć reklamy mobilnej Mobiem przygotowała infografikę, gdzie zaprezentowano kluczowe dane na temat użytkowania aplikacji mobilnych. Infografika ma udowodnić reklamodawcom także, że mobile w Polsce jest równie rozwinięty, co na najbardziej dojrzałych rynkach zachodnich.

Pod względem penetracji smartfonów Polska z wynikiem 58 proc. nie odbiega od Stanów Zjednoczonych (57 proc.). Znacznie lepiej wypada jedynie Wielka Brytania (64 proc.). Polskę podobnie jak świat zdominował Android – 81 proc. Następny w kolejności jest iOS (16 proc.) i Windows Phone (4 proc.). Coraz bardzie popularne są treści wideo mobile. Pod tym względem również nie odbiegamy od USA – 25 proc. vs. 30 proc.

Mobiem skorzystało z badań własnej sieci Mobisky, dzięki czemu możemy dowiedzieć się, jaka jest penetracja aplikacji w Polsce. Kampanie w aplikacjach bardzie opłaca się targetować do mężczyzn niż kobiet. 21 proc. z nas korzysta z aplikacji rano, 33 proc. popołudniu, a procent mniej wieczorem. Znaczna grupa – bo aż 14 proc. korzysta z nich w nocy. Średnio w trakcie dnia z aplikacji korzystamy pełną godzinę. Resztę stanowi przeglądanie internetu.

Kampanię warto targetować głównie po dużych miastach. Jedna trzecia z nas korzysta z nich w średnich miastach, a jedna czwarta w małych miastach i wsiach. Najpopularniejsze kategorie aplikacji to podróże i parenting.

Infografika w pełnej rozdzielczości jest do pobrania z tej strony. Pod grafikami znajdziecie także alternatywny komentarz.

Komentarze:

Comments

comments