Kampania samochodu KIA cee'd z wykorzystaniem mobile (wideo)

Łukasz Kłosowski

19-06-2012
Kampania samochodu KIA cee'd z wykorzystaniem mobile (wideo)

Rusza kampania reklamowa marki KIA wspierająca promocję najnowszego modelu KIA cee’d. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się na włączenie do działań reklamowych kreacji typu rich media emitowanej w mobilnym internecie.

Formaty rich mediowe pozwalają zapoznać się z modelem samochodu bezpośrednio z poziomu kreacji reklamowej, bez potrzeby odwiedzania dedykowanej strony lub ściągania aplikacji. Kreacja reklamowa KIA zawiera m.in. zewnętrzny widok 360° samochodu, umożliwia sprawdzenie dostępnych kolorów nadwozia oraz obejrzenie zdjęć wnętrza.

– Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii rich media udało nam się umieścić w obrębie bannera prostą grę, widok samochodu 360°, galerię zdjęć i lokalizator salonów dealerskich KIA, co umożliwia poznawanie zalet najnowszego modelu KIA cee’d bez konieczności przenoszenia się na dedykowaną stronę mobilną czy ściągnięcia aplikacji. Do tej pory bannery flashowe z powodzeniem wykorzystywane były przez marki w kampaniach internetowych, ale dzięki technologii HTML5 teraz jest to możliwe również na urządzeniach mobilnych, które pozwalają na dużo więcej np. lokalizację i bezpośrednie połączenie z najbliższym punktem sprzedaży – mówi Adrian Kielich, mobile marketing coordinator, Mobext Polska.

Kreacja rich media promuje także konkurs KIA, w którym fani Mistrzostw Europy Euro 2012 mogą zdobyć bilety na mecze. Za pośrednictwem kreacji mobilnej możliwe jest wyszukanie najbliższego dealera, połączenie się z nim i umówienie się na jazdę testową, która warunkuje udział w konkursie.

Za realizację odpowiada agencja mobile marketingu Mobext Polska, należący do grupy Havas Digital.

Komentarze:

Comments

comments