Łódzka akcja z fotokodami wyróżniona przez władze miasta (wideo)
System “Odkoduj Łódź”, którego pomysłodawcą i wykonawcą jest firma MobileMS, stał się jednym z elementów promujących Łódź jako miasto kreatywnych rozwiązań technologicznych.
Strategia Urzędu Miasta Łodzi, mająca pokazać, że w mieście istnieje wiele ciekawych inicjatyw, powstających na styku nauki, sztuki i biznesu, realizowana jest za pośrednictwem mediów masowych. Jednym z elementów kampanii jest cykl programów emitowanych w Telewizji Toya, przybliżających sylwetki łódzkich projektantów, przedsiębiorców i innych przedstawicieli przemysłów kreatywnych.
W sierpniu na ulicach Łodzi pojawiły się także citylighty, na których umieszczone są intrygujące pytania. Jedno z nich “Czy wiesz, że w Łodzi wymyślono system informacji turystycznej wykorzystujący fotokody?” dotyczy projektu “Odkoduj Łódź”.
Kampania pojawi się też na billboardach w Łodzi i regionie oraz na infoscreenach w metrze warszawskim.
“Odkoduj Łódź” to jedna z najbardziej znanych polskich akcji marketingu mobilnego wykorzystująca fotokody. W trakcie akcji fotokody rozlokowane były po całej Łodzi. Idąc ich szlakiem i odkodowując je, otrzymywaliśmy wyczerpujące informacje na temat zwiedzanych zabytków.
Komentarze:
Comments