McDonald’s korzysta z nowych formatów Instagrama

Łukasz Kłosowski

16-09-2015
McDonald’s korzysta z nowych formatów Instagrama

Kampania “Mam smaka na Maka” to jedna z pierwszych w Polsce kampanii na Instagramie prowadzona z wykorzystaniem formatów reklamowych zaproponowanych przez ten serwis.

Agencje OMD i DDB & Tribal przygotowały dla McDonald’s kampanię reklamową w serwisie Instagram. Kampania McDonald’s jest jedną z pierwszych aktywności reklamowych wykorzystującą Instagram w Polsce i regionie CEE od chwili udostępnienia formatów reklamowych przez ten serwis.

Kampania “Mam smaka na Maka” ma charakter wizerunkowy i jest kontynuacją strategii komunikacji marki McDonald’s. Od maja br. prowadzone są szeroko zakrojone aktywności w social mediach, które zostały spięte oficjalnym hashtagiem kampanii #mamsmakanamaka. Celem działań jest zbliżenie się do fanów marki.

Nowa oferta reklamowa serwisu Instagram

W zeszłym tygodniu Instagram wprowadził mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych, znanych do tej pory z Facebooka. Tym samym wydłużyła się lista rynków, które mogą skorzystać z oferty reklamowej Instagrama. Wśród 30 nowych krajów oferta dostępna jest także w Polsce. Facebook podaje, że od 30 września reklamy na Instagramie będą dostępne globalnie.

Instagram zaprezentował jednocześnie nowe formaty reklamowe. Są nimi: zdjęcia o orientacji poziomej oraz wideo, filmy o długości 30 sekund, Marquee (produkt premium proponowany do zastosowania w trakcie premiery filmowej czy podczas wprowadzenia na rynek nowego produktu).

Instagram zaoferował także narzędzia do uruchamiania i optymalizacji kampanii, które pomogą zwiększyć ich efektywność zarówno na jednym jak i na drugim serwisie społecznościowym należącym do Facebooka.

Komentarze:

Comments

comments