Mobiem uruchamia sieć reklamy mobilnej o nazwie Mobisky

Łukasz Kłosowski

19-11-2012
Mobiem uruchamia sieć reklamy mobilnej o nazwie Mobisky

Sieć Mobisky należąca do agencji marketingu mobilnego Mobiem pozycjonuje się na kampanie premium. – Standardowe banery reklamowe w aplikacjach i na stronach mobilnych nie wzbudzają już zainteresowania odbiorców – komentuje i chce realizować kampanie Rich Mediowe.

Najważniejszą usługą, oferowaną przez Mobisky jest przeprowadzanie profesjonalnych kampanii Rich Media. Pozwalają one na wykorzystanie funkcjonalności ekranów dotykowych urządzeń mobilnych jak touch screen, 360-stopniowy obrót obrazu, oglądanie filmu wideo w formacie pełnoekranowym, czy animacje 3D.

– Kamieniem milowym w branży mobile advertising są obecnie Rich Media w sieciach mobilnych. W nieinwazyjny sposób wchodzą one w interakcję z użytkownikiem, dzięki czemu na długo pozostają w jego pamięci, pozostawiając po sobie tylko pozytywne odczucia – mówi Eliza Szymańska, dyrektor zarządzająca Mobisky.

Kampanie z wykorzystaniem mobile mogą być w Mobisky targetowanie m.in. poprzez kontekst, w jakim reklama ma być wyświetlana, np. aplikacje o tematyce rozrywkowej, sportowej, czy motoryzacyjnej.

Oferta sieci skierowana jest również do twórców aplikacji mobilnych na Androida, iOS oraz Windows Phone. – Jeśli ich prace spełniają wyznaczone przez platformę standardy, mogą oni dołączyć do sieci – dodaje Szymańska. Adserver oferowany przez platformę Mobisky pozwala deweloperom na projektowanie kampanii mobilnych oraz bieżące monitorowanie jej przebiegu i efektów.

Komentarze:

Comments

comments